ظریف در دیدار معاون نخست‌وزیر ویتنام:

غنی‌سازی را در چارچوب مقررات بین‌المللی ادامه می‌دهیم

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی به غنی سازی خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ - 14October 2014

غنی‌سازی را در چارچوب مقررات بین‌المللی ادامه می‌دهیم

به گزارش دفاع پرس، «نگوین خوان فوک» معاون نخست وزیر ویتنام عصر دیروز با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتوگو کرد.

در این دیدار، ظریف مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را خوب و مثبت توصیف و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در تمام ابعاد بویژه اقتصادی توسعه یابد.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه بر همکاری دو کشور در چهارچوب همکاریهای جنوب - جنوب در زمینههای مختلف تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب مقررات بینالمللی به غنیسازی خود ادامه خواهد داد.

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین بر تبادل اطلاعات و و تجربیات بین دو کشور تاکید و اظهار داشت: زمینه های بسیار خوبی برای توسعه همکاری ها و رفت و آمدها و افزایش همکاری بین شرکت های خصوصی دو کشور وجود دارد.

«نگوین خوان فوک» معاون نخست وزیر ویتنام ضمن ابراز خرسندی از دیدار از کشورمان گفت: ما از حق صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی هسته ای حمایت نموده و بر این باوریم که ایران نقش برجسته ای در ایجاد صلح و امنیت منطقه ای دارد.

معاون نخست وزیر ویتنام همچنین از افزایش همکاریها در تمام زمینهها و بهویژه اقتصادی و انتقال تکنولوژی بین دو کشور استقبال و بر نقش وزرای خارجه دو کشور در توسعه روابط بین ایران و ویتنام تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها