مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان:

با الگو پذیری از مکتب امام حسین (ع) تحت تأثیر تحریم ها و فشارها قرار نخواهیم گرفت

عبدالرضا بازدار گفت: ما در هیچ جای دنیا حماسه‌ای همچون مکتب حسینی نداریم و چون از آن مکتب درس گرفته‌ایم تحت تأثیر این فشارها و تحریم‌ها قرار نخواهیم گرفت و دشمن را در خواب غفلت خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۱۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ - 24September 2018

با الگو پذیری از مکتب امام حسین(ع) تحت تأثیر تحریم ها و فشارها قرار نخواهیم گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «عبدالرضا بازدار» مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی لرستان ظهر امروز در گردهمایی بزرگ عاشورائیان و دفاع مقدس که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم حادثه تروریستی شهر اهواز و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کارکنان جهاد کشاورزی با امکانات لجستیکی صحنه های زیبایی آفریدند و به سنگر سازان بی سنگر معروف شدند.

 وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس کارکنان جهاد سازندگی در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند و در عملیات‌های مختلفی مشارکت داشتند که ثمره این رشادت و فداکاری‌ها تقدیم 86 شهید، 350 نفر جانباز و هزار و 100 نفر جز رزمندگان خوش‌ نام دفاع مقدس هستند و همچنین بیش از هفت هزار نفر از کارکنان جهاد سازندگی از طریق پشتیبانی جنگ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان، با بیان اینکه تشکیلات جهاد سازندگی مقدس و پر افتخار است و برگ زرینی از افتخارات دوران دفاع مقدس مربوط به این نهاد ارزشمند است گفت: امروزه تشکیلات جهاد کشاورزی میراث‌دار رشادت‌ها و فداکاری‌های این سازمان در 8 سال دفاع مقدس است.

بازدار  عنوان کرد: امروزه  با وجودی که جنگ سخت افزاری وجود ندارد اما دشمن  با رویکردی دیگر و بسیار حساس وارد شده و امنیت غذایی مردم را مورد هدف قرار داده است که نقش سازمان جهاد کشاورزی در این برهه که بتواند با کار و تلاش،   برنامه‌ریزی و تولیدات کشاورزان دشمن را مأیوس کند بسیار مهم است.

وی  با بیان اینکه دشمن رفاه وامنیت ما را هدف قرار داده است، بیان کرد: ما در هیچ جای دنیا حماسه‌ای همچون مکتب حسینی نداریم و چون از آن مکتب درس گرفته‌ایم تحت تأثیر این فشار ها و تحریم ها قرار نخواهیم گرفت و دشمن را در خواب غفلت خواهیم گذاشت.

 بازدار تصریح کرد: در استان لرستان بیش از 85درصد تولیدات به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و همچنین در حوزه‌های دامی، آبزیان و باغات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل جهاد کشاورزی گفت: با اشاره به تأمین نهادهای دامی و کودهای شیمیایی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به دامداران و کشاورزان بدون هیچ افزایش قیمت درزمینهٔ تأمین نهادهای دامی و کودهای شیمیایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار