برگزاری یادواره شهید «حوزه‌ای» در قصرقند

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهید «حوزه‌ای» در شهرستان قصرقند با هدف احیای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 24September 2018
برگزاری یادواره شهید حوزه ای در قصرقندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره شهید «حوزه‌ای» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع بخش ساربوک شهرستان قصرقند با حضور فرمانده سپاه قصرقند و خانواده‌های شهدا برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «احمدعلی بزی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در این یادواره با تبریک هفته دفاع مقدس از شهدا به عنوان شمع محفل بشریت و چراغ هدایت افراد در جامعه نام برد و اظهار داشت: شهدا افراد مخلی و بی‌ریایی بودند که در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که شهدا در گمنامی راه الهی را پیمودند و مزد خود را با شهادت دریافت کرده‌اند افزود: جوانان و نوجوانان ایران زمین باید شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهند تا راه را گم نکنند ودر مسیر حق و حقیقت و دفاع از مظلوم گام بردارند.
 
بزی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا گامی عظیم در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت است و نسل جوان و آینده ساز انقلاب باید با تقویت روحیه جهادی و انقلابی مدیران تراز انقلاب باشند تا خون شهدا پایمال نشود و از انقلاب و ارزش‌های اسلامی حراست و نگهداری کنند.
 
در پایان این مراسم از خانواده شهید عبدالحمید رییسی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار