جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا عنوان کرد؛

ضرورت ارتقاء خدمت‌رسانی در عرصه درمانی و بهداشتی ناجا

سردار فتحی‌زاده گفت: باید به‌روزرسانی و بازنگری مستمر در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد تا خدمات‌رسانی در عرصه درمانی و بهداشتی ارتقاء یابد.
کد خبر: ۳۱۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 24September 2018

ضرورت ارتقاء خدمت رسانی در عرصه درمانی و بهداشتی ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا که در سالن همایش این بیمارستان با حضور جمعی از فرماندهان، روسا و کارکنان ناجا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و همچنین حادثه 31 شهریوماه اهواز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بار سنگینی را در زمینه تأمین نظم و امنیت بر عهده دارد، اظهار داشت: سلامتی و امنیت دو مقوله مهمی هستند که عدم وجود آن‌ها سبب ایجاد نگرانی و ناامنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های اخیر دشمن سعی کرده تا با ایجاد توطئه‌های مختلف امنیت را در کشور به خطر بیندازد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: مقوله سلامت مانند امنیت است و هنگامی که آن به مخاطره بیفتد به اهمیت و ارزش آن بیشتر پی برده می‌شود.

سردار فتحی زاده یادآور شد: عرصه تأمین سلامت کارکنان که بر عهده بهداد ناجا است، کاری بسیار سنگین را بر دوش این بخش گذاشته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا باتأکید بر اینکه باید با سعی و تلاش اجازه ندهیم، بیماری به سراغ کارکنان بیاید و با پیشگیری مانع آن شویم، افزود: البته هنگامی که کارکنان بیمار می‌شوند باید در حوزه درمان و بهداشت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها سعی کنیم بهترین خدمات را به گونه‌ای به آنان ارائه دهیم که دغدغه‌ای جز بیماری نداشته باشند.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ناجا از جایگاه والایی بین مراکز درمانی و بهداشتی نیروی انتظامی برخوردار است، گفت: این بیمارستان با توجه به این جایگاه ویژه یکی از بیمارستان‌های طراز اول در کشور است که در ناجا نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد: از همه عزیزانی که از ابتدای راه‌اندازی این بیمارستان تاکنون خدمت و تلاش کرده‌اند تا به این ظرفیت مطلوب دست یابد تشکر و قدردانی می‌کنیم، به خصوص از دکتر «امیراحمدی» که در 5 سال اخیر برای ارتقاء خدمات درمانی این بیمارستان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح سایت 2 تصویرنگاری شامل بخش‌های پزشکی هسته‌ای، سنگ شکن، اتاق عمل و تراکم استخوان بودیم و باید امکانات و تجهیزات به گونه‌ای ارتقاء یابد که همکاران مراجعه کننده نیاز به مراجعه به دیگر مراکز درمانی را نداشته باشند.

سردار فتحی زاده گفت: بعضی از تجهیزاتی که در این بیمارستان نصب شده از بهترین‌هاست و در سطح کشور بی‌همتا است، امیدوارم مردم عزیز و کارکنان در صورت نیاز بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قرار است در ناجا شورای راهبردی در زمینه امور درمانی تشکیل شود، ان‌شاءالله در راستای ارتقاء ظرفیت‌های درمانی بتوان از تجربیات همکاران محترم به خصوص دکتر «امیراحمدی» در این زمینه استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرآیند انتخاب در نیروی انتظامی سختگیرانه و با توجه به معیار‌های کارشناسانه است، امیدوارم انتخاب شایسته دکتر «عبادی» به عنوان رئیس جدید این بیمارستان مسیر ارتقاء خدمات رسانی درمانی به مردم و کارکنان را به خوبی میسر سازد.

سردار فتحی زاده افزود: انتظار داریم برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی درمانی تلاش و پیگیری مستمر انجام شود که این امر نیاز به بازنگری و اصلاح به خصوص در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و همچنین روزآمدی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: باید به روزرسانی و بازنگری مستمر در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد تا خدمات رسانی در عرصه درمانی و بهداشتی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه رعایت شئونات اسلامی در کنار ارائه بالاترین سطح خدمات درمانی و بهداشتی یکی از اولویت‌های ناجا است، افزود: داشتن متانت طبع و ادب، اخلاق خوب و تقویت روحیه جهادی نیز از دیگر اولویت‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: تقویت تعاملات با مدیریت موضوعات درمانی و بهداشتی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در مسیر ارتقاء خدمات درمانی این بیمارستان با دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها ودستگاه‌ها از دیگر اهدافی است که باید به آن توجه شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش جمعی از پرسنل و روسای بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها