به همت سپاه استان قم صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر خبرگزاری‌های استان قم با موضوع دفاع مقدس

نشست هم اندیشی مسئولان مطبوعات، دفاتر خبرگزاری و پایگاه‌های خبری استان قم پیرامون هفته دفاع مقدس، صبح امروز در سالن جلسات مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ - 24September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، نشست هم اندیشی و صبحانه کاری سرپرستان خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی استان قم پیرامون برنامه‌های هفته دفاع مقدس، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان طی سخنانی در این نشست با گرامیداشت ماه محرم الحرام و ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سپاه پیشرو در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و حوزه ایثار و شهادت در استان است.

وی با تقدیر از حضور عکاسان و خبرنگاران در برنامه‌های استانی همچون رژه، تشییع شهدا و ... که سبب نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت می‌شود، افزود: استمرار این حضور قطعا خواهد توانست برنامه‌های استان قم را در حد کشوری مطرح و معرفی نماید و ضرورت دارد برای همکاری قویتر و حضور منسجم‌تر اصحاب رسانه در برنامه‌های سپاه بخصوص نشر اخبار هفته دفاع مقدس هماهنگی‌های بیشتری انجام شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) همچنین گزارش مبسوطی از برنامه‌های نمایشگاه یاد یاران ارائه کرد، همچنین مهدی تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه قم توضیحاتی را پیرامون اهداف و برنامه‌های آتی این سازمان عنوان نمود.

حاضران در این نشست نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد برنامه‌های جاری و مناسبتی و ضرورت برگزاری جلسات مشابه در فواصل زمانی منظم پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار