نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شهدا انقلاب اسلامی را سنددار کردند/ گلزار شهدا سند عزت و استقامت است

حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در دیدار مسئولین و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این شهدا بودند که انقلاب اسلامی را سنددار کردند و گلزار شهدا در واقع سند عزت، ماندگاری و استقامت است.
کد خبر: ۳۱۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 24September 2018

شهدا انقلاب اسلامی را سنددار کردند/گلزار شهدا سند عزت و استقامت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار مسئولین و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس دارای آغاز و پایان شگفت انگیز است و هفته دفاع مقدس هفته نمایش اقتدار ملت ایران در سطح بین المللی است.

وی بیان کرد: آژیر خطر در کشور ما یک خاطره است. در آن زمان دلهره و اضطراب کشور ما را فراگرفته بود اما امام بزرگوار با یک کلمه به مردم آرامش داد، ایشان فرمودند «یک دزدی آمده است یک سنگی انداخته و فرار کرده، رفته است» و این موضع گیری امام مانند آب سردی بر روی آتش التهاب بود که باعث آرامش مردم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: این جمله امام 2 پیام داشت یک آرامش و دیگری آمادگی و مردم ما برای دفاع از انقلابشان خود را آماده کردند.

یعقوبی آفت یک کشور را کوچک شمردن دشمنش عنوان کرد و گفت: دشمن هر چند کوچک و رو به سقوط باشد نباید آن را ضعیف و کوچک تلقی کنیم بنابراین کشور باید قدرت خود را حفظ کند و تمام توان خود را به کار گیرد که خوشبختانه کشور ما در حال حاضر هم نیروی انسانی باغیرت و هم ابزارآلات پیشرفته دارد.

وی بیان داشت: جنگ و جهاد در اسلام خیلی فضیلت دارد و اسلام، دفاع را یک اصل در جامعه دینی قرار داده است تا آنجا که امیرالمومنین (ع) می فرمایند «جهاد دری است از درهای بهشت» و در روایتی از پیامبر (ص) داریم که ایشان می فرمایند «دروازه های بهشت زیرسایه شمشیرهاست».

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: شمشیر ننگ نیست، عزت است زیرا عامل دفاع است و خداوند در قرآن اجازه داده که اگر کشوری حمله کرد در مقابله با آن ایستادگی کنیم و از کشور خود در برابر حمله های دشمن دفاع کنیم.

یعقوبی اظهار کرد: دفاع مقدس تنها برای یک نسل نیست بلکه برای نسل هاست یعنی با دفاع کردن از کشور در برابر حمله ها و توطئه های دشمن در واقع نسل های آینده را بیمه می کنیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی قبل از دفاع مقدس قولنامه ای بود و بعد از دفاع مقدس سند دار شد و این شهدا بودند که این انقلاب را سنددار کردند و گلزار شهدا در واقع سند عزت، ماندگاری و استقامت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سروصداهایی که از استکبار شنیده می شود از قدرت او نیست بلکه ناشی از ضعف او است، انقلاب ما در گلوی استکبار گیر کرده است؛ نه می تواند انقلاب ما را از بین ببرد نه می توانند ساکت بماند بنابراین متحیر است چه رفتاری انجام دهد و این تحیر نشانه ضعف آن ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار