مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

دفاع مقدس به ما ثابت کرد برای ملت ایران بن‌بست وجود ندارد

حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» گفت: هشت سال دفاع مقدس به‌ عنوان یک دانشگاه به ما ثابت کرد که برای ملت ایران بن‌بست وجود ندارد و با اتحاد و همدلی حول محور ولایت می‌توان با دست خالی در برابر همه دشمنان ایستاد.
کد خبر: ۳۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ - 24September 2018

دفاع مقدس به ما ثابت کرد برای ملت ایران بن بست وجود نداردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «شمس الله جلیلیان» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گردهمایی عاشوراییان و دفاع مقدس که در سالن جلسات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: دفاع مقدس یک جنگ نابرابر و طولانی بود که شهدای بسیار زیادی را در آن تقدیم کرده‌ایم اما آنچه برای ما مهم بوده این است که در این شرایط حساس که دشمن در حال ادامه دشمنی‌ها است ما باید درس بگیریم که جنگ ایران در منطقه با آمریکا بوده است، نه چند گروه خشونت گرا مانند داعش.

وی با بیان اینکه ما امروز در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و عرصه‌های مختلف در جنگ با دشمن هستیم، گفت: در هشت سال دفاع مقدس که دشمنان به دنبال نابودی انقلاب نو پا بودند،انقلاب به‌ عنوان یک دانشگاه به ما ثابت کرد که برای ملت ایران بن‌بست وجود ندارد و با اتحاد و همدلی حول محور ولایت می‌تواند در برابر همه دشمنان با دست‌خالی با تکیه به خدا، معنویت و رهبری‌های حکیمانه ولایت پیروز شود.

مسئول حوزه نمایندگی  ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به اهداف دشمن در جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود: نابودی انقلاب نوپا، جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی و به قدرت رسیدن لیبرال‌ها و بنی‌صدرها که امروزه نیز در کشور لیبرال‌ها و سلطنت‌طلب‌هایی داریم که به دنبال قدرت هستند و یا اینکه مردم را وادار کنند که مسئولان باید با آمریکا مذاکره کنند از اهداف دشمن بود.

جلیلیان تصریح کرد: امروزه توانمندی جمهوری اسلامی به‌مراتب بالاتر از گذشته است و در شرایطی که ضعف و روبه‌ زوال بودن آمریکا هیچ زمانی به این اندازه نبوده است، ایران امروز در اوج قدرت است ولی دشمن خود دچار مشکلات اقتصادی و داخلی بسیاری است و در منطقه شکست‌های متعددی را خورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: آمریکا از اول انقلاب به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بوده اما الآن 40سال از این انقلاب می‌گذرد و همواره شاهد استحکام پایه‌های نظام اسلامی با برکات فراوانی مانند استقلال، امنیت مثال‌زدنی کشور، رشد کشور در عرصه‌های مختلف فناوری هسته‌ای و صنعت نفت هستیم.

وی  با بیان اینکه علت مشکلات معیشتی مردم  ضعف مدیریتی است، گفت:  70درصد مشکلات معیشتی مردم به علت ضعف مدیریتی داخلی است که با برنامه ریزی ونظارت برطرف می شود.

جلیلیان به هدف دشمنان در راستای جلوگیری از رشد نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز به فضل خداوند و برکت حضور مستشاری و عمق استراتژی ایران در منطقه، دشمن با تمام هزینه‌هایی که کرد سردار سلیمانی در منطقه  برای پیروزی، زمان مشخص کرد  و درهمان زمان مقرر شاهد نابودی داعش بودیم و علت عصبانیت آمریکا همین است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: امروزه انقلاب اسلامی به دنیا صادرشده و شاهد گرایش به اسلام به علت تفکر جهادی و آثار ارزشمند امام راحل و بیداری مسلمانان هستیم و پایه‌های ظلم و ستم روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: آمریکا از اسرائیل باهدف از رود نیل تا فرات حمایت کرد ولی امروزه تمام افتخار اسرائیل این است که سپر آهنین آن‌ها مانع از موشک‌هایی که توسط حزب‌الله آماده‌شده و با یک اشاره تمام منطقه اسرائیل را تهدید می‌کند شو.

جلیلیان: با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا قدرت شروع جنگ علیه ایران را ندارد، افزود: آمریکا دلش برای ما نمی‌سوزد بلکه اگر می‌توانست تا الآن به ایران حمله کرده بود و این انقلاب به برکت ولایت و رهبری، اتحاد مردم و خون شهدا پا برجاست.

جلیلیان عنوان کرد: اگر به مدت دو سال حتی یک قطره از نفت ایران صادر نشود ارز موردنیاز کشور راداریم و از این بابت مشکلی نداریم ولی متأسفانه دشمن با سیاه نمایی به دنبال خالی کردن دل مردم است در همین راستا مردم باید صبور باشند و مسئولین منسجم پشت سر ولایت و رهبری باشند و وظایف خودشان را به‌خوبی انجام دهند با هزینه کمتری از این برهه عبور خواهیم کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: امروز کشور ایران در شرایطی است که دشمن به‌شدت از اقتدار ایران در عرصه‌های مختلف عصبانی است چراکه دشمن طی این 40 سال به اهدافش نرسیده است در همین راستا در فضای مجازی با سیاه نمایی سعی می‌کند کلیه مشکلات کشور را به رهبری نسبت دهد این در حالی است که کشور قانون اساسی دارد و وظایف و اختیارات رهبری، قوه قضائیه و مجلس مشخص‌شده است.

وی با اشاره به اظهارات دشمن که در آبان ماه نفت ایران را به صفر می‌رساند، افزود: توانمندی جمهوری اسلامی ایران فراتر از این است که بتوانند ایران را محدود کنند و اجازه ندهند نفت ایران به دنیا صادر شود و اگر بنا باشد نفت ایران صادر نشود این تهدید برای همه دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار