قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جنگ فعلی امروز به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است

«نصرت‌الله لطفی» گفت: امروز با یک جنگ فراگیر مواجه هستیم؛ این جنگ فعلی به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۱۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ - 24September 2018

جنگ فعلی امروز به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «نصرت‌الله لطفی» قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه سمنان که با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی برخاسته از مردم است و مردم با نقش‌آفرینی خود بارها وفاداری‌شان را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز نظام سلطه بر ایجاد شکاف بین مردم و نظام تمرکز کرده است، افزود: براندازی نظام اسلامی که متکی بر مردم است، هرگز محقق نخواهد شد و مردم باید بیش از گذشته وحدت خود را حفظ کنند.

لطفی به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: اکنون وضع، استثنایی است و با یک جنگ فراگیر مواجه هستیم؛ این جنگ فعلی به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز محور سیاست‌های خصمانه و اقدامات نظام سلطه با محوریت آمریکا، ایجاد یأس و ناامیدی در مردم نسبت به آینده است و دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود از حربه‌های مختلفی چون ناکارآمد جلوه دادن نظام و سیاه‌نمایی‌های دیگر بهره می‌جوید.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: توطئه‌های دشمن در براندازی انقلاب در برهه‌های مختلف با شکست مواجه شده و اکنون دشمن با راهبرد اقتصاد روانی در پی مأیوس کردن مردم و به دنبال آن، فراهم آوردن زمینه‌های اغتشاش برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

لطفی با بیان اینکه در این وضع باید با نگاه بصیرتی و تجهیز مردم زمینه شکست دشمن را فراهم آوریم، افزود: مشکلات موجود در کشور قابل انکار نیست و با اذعان به همه کاستی‌ها، گرانی و بیکاری که جای خود محفوظ است، مسؤولان باید به‌عنوان یک وظیفه ذاتی درصدد رفع مشکلات برآیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار