مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تاکید کرد؛

ضروریت بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه فرهنگ مطالعه

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده‌ایم چرا که اصلی‌ترین گام در این راه تولید محتوا است.
کد خبر: ۳۱۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ - 24September 2018

ضروریت بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه فرهنگ مطالعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» امروز (دوشنبه) در نشست کتابخوان دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با همکاری و مشترک اداره کل حفظ‌ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و اداره کتابخانه‌های عمومی استان در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا در کشوری امن و رو به‌ توسعه زندگی می‌کنیم اما آنچه که در این میان ضرورت دارد فضای کسب علم برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه است.

وی اضافه کرد: کتابخوانی و فرهنگ مطالعه باید از نهادهای دولتی مانند آموزش‌وپرورش فرهنگ‌سازی و در نهادهای مدنی مانند مساجد نهادینه شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده‌ایم چرا که اصلی‌ترین گام در این راه تولید محتوا است.

وی ابراز امیدواری کرد که این گونه نشست‌ها به کیفیت فهم نسل جوان از ارتباط مطالعه جدی کمک کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس نیز در این نشست گفت: هشت سال دفاع مقدس توانسته است سوژه‌ای مناسب برای تولید آثار بسیاری در حوزه‌های پژوهشی و ادبی باشد.

روح‌الله منوچهری ادامه داد: با این وجود اما این ضرورت بیش از پیش احساس می‌شود که می‌بایست ارزش‌های دفاع مقدس را با کیفیتی بهتر و درقالب‌های ارزنده‌تر به جوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار