مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری:

اراده ملت ایران با حمله کورکورانه تروریست‌ها در اهواز تضعیف نمی‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: اراده ملت ایران با حمله کورکورانه دشمن در اهواز تضعیف نمی شود.
کد خبر: ۳۱۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ - 24September 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «شعبانعلی نوذری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری در یادواره شهدای خیابان شهید جهان‌پیما با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی با دشمن مقابله کردند و این دلاورمردی‌ها و اینکه چگونه جنگیدیم و پیروز شدیم باید برای جوانان امروز جامعه تبیین شود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه گناه ما در آغاز جنگ تحمیلی زیر بار نرفتن حرف زور دشمنان بود، تصریح کرد: در ۲۵۰ سال گذشته هر جنگی صورت گرفت بخشی از کشور را از دست دادند یا بخشش کردند اما جمهوری اسلامی در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشـور را ازدست نداده است.
 
نوذری با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ ما چیزی جز اراده  و کمک خداوند برای مقابله با دشمن نداشتیم، ادامه داد: اما امروز شرایط قدرت دفاعی کشور با گذشته متفاوت است و ما در کنار اراده ملت و توجه خداوند از قدرت دفاعی بالایی برخوردار هستیم که دشمنان از بخشی از آنان آگاه هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند، افزود: امروز جوانان زیادی پشت خاکریزها هستند تا با دشمن مقابله کنند و نگذارند کوچک‌ترین تهدیدی متوجه کشور شود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری به حادثه تروریستی اهواز و حمله کورکورانه تروریست‌ها به مردم در رژه 31شهریور اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها کور خواندند که فکر کردند می‌توانند اراده ملت ایران اسلامی را تضعیف کنند؛ آنها این را بدانند که فرهنگ جهاد و شهادت همچنان در خون جوانان و ملت ایران اسلامی جریان دارد.
 
نوذری با بیان اینکه خیلی‌ها تلاش می‌کنند ما جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار نکنیم اما دشمنان این را بدانند جشن چهل سالگی را با قدرت بیشتر برگزار می‌کنیم، بیان کرد: امروز دشمن برای تضعیف روحیه ملت جنگ اقتصادی را به راه انداخته است که برخی افراد دانسته و ندانسته در این جنگ علیه خود شرکت می‌کنند.
 
وی جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را ناجوانمردانه دانست و گفت: ایمان به خدا رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس بود و امروز هم ملت ایران با توکل بر خدا، اطاعت از ولی فقیه و ولایتمداری تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها