حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

بهبود وضعیت اقتصادی کشور در گرو اقدام جدی مسوولان/ عده‌ای توجهی به دغدغه‌های معیشتی مردم ندارند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش مشکلات اقتصادی کشور غیرممکن نیست، گفت: برخی مسوولان نسبت به رفع معضلات معیشتی مردم بی‌توجه هستند.
کد خبر: ۳۱۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 25September 2018

بهبود وضعیت اقتصادی کشور در گرو اقدام جدی مسوولان/ عده ای هیچ توجهی به دغدغه های معیشتی مردم ندارندشهباز حسن‌پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور که وضعیت معیشتی مردم را با خطرات جدی مواجه کرده است، هرگونه کم‌توجهی به کم کردن دغدغه‌های مردم را خیانت به آرمان‌های انقلاب خواند و اظهار داشت: عمده دلیل بروز مشکلات کنونی کشور، حضور مسوولان و مدیران ناکارآمد در کابینه دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی در ادامه با توجه به اقدامات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی افزود: بزرگتر از خصومت‌های بیگانگان با کشورمان بی‌توجهی برخی مسوولان به مشکلات جاری کشور و تلاش برای کم شدن این معضلات است؛ لذا ابتدا باید با عواملی که از درون ضربه به نظام می‌زنند مبارزه کرد.

حسن‌پور با اشاره افزایش قیمت‌ها در بازارهای ارز، سکه و طلا گفت: عدم نظارت دقیق بانک مرکزی باعث ظهور مشکلات اقتصادی کشور شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بردسیر و سیرجان با بیان اینکه تمام توجه مسولان باید به رسیدگی به امور اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم معطوف باشد، تصریح کرد: در میان مسوولانی که صحبت از دغدغه‌های مردم می‌کنند، بسیاری فقط شعار دلسوزی می‌دهند و به صراحت میتوان گفت که آنها برای مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور هیچ تلاشی نمی‌کنند که همین موضوع باعث خشنودی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ما شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار