با حضور امیر واحدی انجام شد؛

تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای نهاجا

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده نهاجا از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۱۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 25September 2018

از پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا تجلیل شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همزمان با هفته دفاع مقدس، در مراسم صبحگاه عمومی که صبح امروز در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

امیر سرتیپ دوم خلبان «سیاوش مشیری» از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش، در این مراسم ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران از نخستین روز جنگ تحمیلی تا آخرین روز همواره به عنوان یک نیروی قدرتمند پشتیبان و مدافع نیروهای دیگر در جبهه‌ها حضور داشت و در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب همواره ایستاده و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در زمانی که دشمن تصور می‌کرد جمهوری اسلامی ایران را غافلگیر کرده است، با گذشت کمتر از 12 ساعت از حمله رسمی، عملیات بزرگ 140 فروندی را انجام داد و تمامی پایگاه‌های نظامی و مناطق استراتژیک دشمن را مورد حمله قرار داد.

امیر مشیری در ادامه خطاب به دانشجویان و افسران حاضر در مراسم گفت: قدر جوانی و لحظات زندگی خود را بدانید، اطلاعات خود را همیشه به‌روز نگه دارید و با تمام توان آماده مقابله با هر گونه تهدید باشید.

این پیشکسوت نهاجا پوشیدن لباس مقدس نیروی هوایی ارتش را افتخاری بزرگ برای کارکنان این نیرو دانست و تصریح کرد: شما افتخار پوشیدن لباس مقدس ارتش را دارید و باید ضمن تهذیب نفس با بصیرت کافی و اطاعت محض از ولی فقیه، ضمن ایجاد حس امیدواری برای مردم، موجب یاس و نا امیدی دشمنان شوید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار