با نظر رئیس مجلس صورت گرفت؛

ارسال لوایح پالرمو و پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام

علی لاریجانی گفت: لوایح الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی و مبارزه پولشویی برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 25September 2018

لوایح پالرمو و پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شودبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه سوم مهرماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام هم درمورد این لایحه و لایحه پولشویی شورای نظارت نظرات خود را به کمیسیون در هنگام بررسی لوایح ارائه می کرد.

وی افزود: این بار نظرات را به شورای نگهبان ارائه کرد و کمیسیون اینها را مد نظر قرار نداد.

رئیس مجلس ادامه داد: بنابراین این دولایحه (الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه پولشویی) به مجمع تشخیص مصلحت نظام می رود و در صحن این مجمع بررسی می‌شود.

رئیس مجلس یادآو شد: در جلسه مجمع بحث شد آقای رضایی گفت اگر قبول ندارید به مجمع برود و خود اعضای مجمع به این اظهار نظر ایراد داشتند بنابراین هم اکنون این دولایحه به شورا می‌رود و چون شورای نگهبان نظرات شورای نظارت را نپذیرفت به صحن مجمع م‌ رود و در آنجا بررسی می‌کنند و می‌بینند اگر نظرات شورای نظارت درست است اعمال می‌کنند و اگر نبود نظر مجلس را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها