با هدف گرامی‌داشت یاد شهدای حمله تروریستی اهواز؛

نمایشگاه نقاشی «اهواز تنها نیست، دفاع همچنان باقیست» در شیراز برگزار شد

نمایشگاه نقاشی «اهواز تنها نیست، دفاع همچنان باقی­ست» توسط هنرمندان شیرازی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 25September 2018

نمایشگاه نقاشی«اهواز تنها نیست دفاع همچنان باقیست» در شیراز برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، نمایشگاه نقاشی «اهواز تنها نیست، دفاع همچنان باقی­ست» با هدف همدردی هنرمندان شیرازی با خانواده‌های شهدای اقدام تروریستی رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.

«حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: در آغازین روز از هفته دفاع مقدس، حادثه دلخراش تروریستی اهواز رخ داد که همه ملت ایران را متاثر کرد. به همین مناسبت، به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، هنرمندان نیز همگام با مردم با خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.

وی افزود: به تصویر کشیدن این حادثه تروریستی توسط هنرمندان، گویای این است که مردم ما در همه نقاط کشور در سایه ولایت و رهبری و به برکت خون شهدا، انسجام و اتحاد خود را در هر مرحله حفظ خواهند کرد و امیدواریم که با این انسجام، شاهد رشد روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

گرامی تصریح کرد: ایده‌پردازی و فی‌البداهه بودن این نقاشی‌ها، نشان از بلوغ و استعداد هنرمندان دارد که خود را موظف می‌دادند تا با حضور به موقع در صحنه، با زبان هنر از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، اذعان داشت: امروز استکبار ریشه شکست‌های پی‌در‌پی خود در حوزه‌های مختلف به‌خصوص سیاست را از دستاورد‌های انقلاب می‌داند و ما با حادثه تروریستی اهواز بیش‌از‌پیش به این سخن حضرت امام خمینی (ره) که «حقانیت و مظلومیت را به دنیا ثابت و انقلاب اسلامی را صادر کردیم» پی می‌بریم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا از هر فرصتی یک فضای ناامنی را در کشور ما جلوه دهد که برعکس باعث انسجام بیشتر مردم ما می‌شود؛ این که دشمن از طریق افراد کور و خودفروخته مردم را که به عشق دستاورد‌های انقلاب آمده‌اند را به رگبار می‌بندند، نشان از ذلت و خفت و درماندگی آنان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار