با حضور مقامات لشکری و کشوری؛

نمایشگاه اسناد و مدارک دفاع مقدس افتتاح شد

در حاشیه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه اسناد و مدارک دفاع مقدس به مدت یک هفته رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 25September 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس همزمان با افتتاح نمایشگاه اسناد و مدارک دفاع مقدس با حضور سردار یعقوب زهدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر حمیدرضا گرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، علی زرافشان معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سردار غلامرضا علاماتی رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در ساختمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی

علی زرافشان در این ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم اظهار داشت: پیروزی و ابتکارات در دوران دفاع مقدس ناشی از اتکا به دانش و اتحاد بود اما ما نیز وظیفه داریم تا این ازخودگذشتگی‌ها و تلاش‌ها را ثبت و ضبط کنیم.

وی ادامه داد: هزار و 550 پرونده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، 848 پرونده از سوی وزارت جنگ، 820 پرونده از سوی جهاد سازندگی و 623 پرونده از اسناد انقلاب اسلامی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی حفظ و نگهداری می‌شود.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی

در این مراسم از 2 کتاب «الگوهای ساماندهی اسناد و مدارک دفاع مقدس» و «تاریخ شفاهی اسیرداری» رونمایی شد.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این مراسم، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و حاضران از نمایشگاه عکس و سند دفاع مقدس بازدید کردند. این نمایشگاه به مدت یک هفته در سازمان اسناد و کتابخانه ملی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها