فرمانده سپاه امام رضا (ع):

ضرورت فعال شدن واحدهای مقاومت بسیج دانش‌­آموزی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امیدواریم با فعال شدن واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، مدارس به عنوان پرچمداران حرکت و اندیشه انقلابی ایفای نقش کرده و یک اتصال تربیتی براساس مباحث اعتقادی بین خانواده و مدرسه ایجاد شود.
کد خبر: ۳۱۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 25September 2018

ضرورت فعال شدن واحدهای مقاومت بسیج دانش‌­آموزیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین تحلیف فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام مدارس مشهد با حضور آیت الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع)، «قاسمعلی خدابنده» مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز در سالن اجتماعات آستان قدس رضوی برگزار شد.

سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر عظمت و آزادی می­‌خواهیم نیاز به سرمایه داریم. طاقت و مقاومت به عنوان سرمایه­هایی هستند که برای ما و مردم کشورمان، عزت را به ارمغان خواهند آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: دشمن، دشمنی‌ خود را به میدان اقتصاد آورده و دانش‌­آموزان می‌­توانند در رویارویی با دشمن در این میدان نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت نقش بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: واحدهای دانش‌­آموزی خود را در مدارس منسجم و فعال کنید. شرط فعال شدن واحدهای دانش­ آموزی این است که کادر شواری این واحدها را نوجوانان فعال و قوی تشکیل داده باشند تا به کمک این کادر مجرب زمینه فعالیت آنها در مدارس فراهم شود.

این مسئول با بیان این مطلب که خانواده و مدرسه نقش مهمی را در مسیر تربیت دارند؛ ادامه داد: مسجد پایگاه اصلی تربیتی ما بر مبنای اندیشه انقلابی است که نوجوانان ما در واحدهای دانش آموزی ارتباط کمی با این پایگاه محوری دارند و این یک خلا به شمار می­‌رود. در طرح شهید «بهنام محمدی» که در سال جاری ارائه شده، ارتباط نوجوانان با مساجد مورد توجه قرار گرفته است و سعی شده این خلا پُر شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با فعال شدن واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، مدارس به عنوان پرچمداران حرکت و اندیشه انقلابی ایفای نقش کرده و پرچم انقلاب را برافراشته کنند و یک اتصال تربیتی بر اساس مباحث اعتقادی بین خانواده و مدرسه ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها