به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

محفل انس با قرآن در قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه و قاریان ممتاز نیروهای مسلح استان گلستان در مسجد امام محمدباقر (ع) قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 25September 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه و قاریان ممتاز نیروهای مسلح استان گلستان در مسجد امام محمدباقر (ع) قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ برگزار شد.

محفل انس با قرآن در قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان برگزار شد

در این مراسم حجت‌الاسلام «رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت فقیه رمز عبور از مکر و حیله دشمنان است و وحدت، عنصر ضروری برای ملت و نیروهای مسلح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد؛ دشمنی آمریکا با ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و به طرق مختلف با گزینه‌های متفاوت، کشورمان را مورد هجمه خود قرار داده و در هشت سال دفاع مقدس نیز از حامیان و پشتیبانی کنندگان صدام در منطقه بود که الحمدالله همیشه نقشه آنان با شکست مواجه بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به ناکامی آمریکا در جنگ سخت افزود: دشمنان با استفاده از جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و نفوذ درصدد هستند بتوانند در افکار و عقاید مردم رسوخ کنند که با هوشیاری و بصیرت رهبر انقلاب و مردم با بصیرت نقشه آنان با شکست مواجه شده است.

حجت‌الاسلام «شیخ حسین رضایی» ارشد سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران ضمن خیرمقدم به تشریح عنوان امروز که بصیرت افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی بود، پرداخت و قاریان نیروهای مسلح نیز تلاوت قرآن داشتند و از تعداد هفتاد سرباز نمونه نیز تجلیل بعمل آمد.

محفل انس با قرآن در قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار