مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

انقلاب اسلامی با وحدت بین مسلمین عزت را معنا کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: در انقلاب اسلامی زن و مرد، کوچک و بزرگ، شیعه و سنی و همه و همه دست به دست هم دادند و با اتحاد در کنار هم عزت را معنا کردند.
کد خبر: ۳۱۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 25September 2018

انقلاب اسلامی با وحدت بین مسلمین عزت را معنا کردبه گزارش دفاع پرس از گرگان، یادواره 75 شهید دفاع مقدس و 2 شهید خوشنام غواص شهرستان گمیشان در حوزه علمیه نور سیمین شهر با حضور حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «رعایتی» با اشاره به پیروزی‌‌های مسلمانان و دشمنی دشمنان و ضربه زدن به پیامبر و اسلام و عدم موفقیت آنها از صدر اسلام تاکنون گفت: بعضی‌ها می‌گویند چرا انقلاب شد، چرا به یکباره صدام حمله کرد، چرا همه دشمنان دست به دست هم می‌دهند ایران را از بین ببرند.

این مسئول عنوان کرد: پیامبر(ص) در مدینه تشکیل حکومت داد و جنگ بدر رخ داد و بازهم این مسلمانان بودند که پیروز شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه دشمنان هر کاری کردند تا پیامبر و مسلمانان از بین بروند اما نتوانستند خاطرنشان کرد: دشمنان پیامبر برای پیشبرد اهداف خود حتی از یهودی های داخل مدینه کمک خواستند زیرا معتقد بودند که مسلمانان میخواهند همه ی دنیا را بگیرند.

وی با اشاره به آیه‌هایی از سوره احزاب گفت: مسلمانان به گونه‌ای شده بودند که نفس هایشان به حلقوم‌شان رسیده بود که  در وضعیت فعلی دشمنان آمده‌اند تا مسلمانان را نیست و نابود کنند باید چه کنیم! در همین زمان بود که فرمانده لشکر دشمن، به دست امیرالمومنین (ع) به هلاکت رسید و در نهایت بازهم مسلمانان پیروز شدند.

رعایتی گفت: بعدها با تفرقه ای که در میان مسلمانان انداختند و کشورهای اسلامی کوچک شد، توانستند مسلمانان را از هم جدا کرده و حتی بعضی‌هایشان را با هم دشمن کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: در انقلاب اسلامی زن و مرد، کوچک و بزرگ، شیعه و سنی و همه و همه دست به دست هم دادند و با اتحاد در کنار هم عزت را معنا کردند.

وی با بیان اینکه مردم دست به دست هم دادند و آمریکا و شوروی که در یک زمانی برای خودشان قدرتی بودند را از کشور بیرون کردند، تصریح کرد: آمریکایی ها یک عده را کشتند، اختلاف بین شیعه و سنی راه انداختند، به عراق تا توانستند کمک کردند ولی ملت شریف ایران و مسلمانان با هم متحد شدند و در مقابل این ابرقدرت ایستادند تا ثابت کنند که می‌شود در برابر زیاده خواهی و طمع استعمارگران ایستاد.

رعایتی در پایان به یک نمونه از زیاده خواهی های مستکبرین اشاره کرد و گفت: صدام حسین وقتی جلوی دوربین ها ظاهر شد بعد از کمی صحبت جلسه را ترک کرد، خبرنگارها خواهان پاسخ دادن به بقیه پرسش هایشان شدند که صدام حسین در جواب پرسش آنها گفت پاسخ بقیه پرسش ها را 3 روز دیگر در میدان آزادی تهران خواهم داد، اما ببینید که امروز عاقبت صدام حسین‌ها چه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها