مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ملت ما با دفاع و شهادت مأنوسند

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ملت ما اهل دفاع و شهادت هستند و شهادت را فوز عظیم می­‌دانند.
کد خبر: ۳۱۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 25September 2018

ملت ما با دفاع و شهادت مأنوسندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با هفته دفاع مقدس سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز از نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» بازدید کرد.

سردار نجاتی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نام این نمایشگاه، تداعی کننده حضرت قمر بنی­‌هاشم (ع)، کربلا و قمرها و شهدای دفاع مقدس است.

وی افزود: قمرهای انقلاب اسلامی که همان شهدا هستند در دفاع از اسلام به عاشورا، حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت قمربنی‌­هاشم (ع) اقتدا کردند؛ لذا نامگذاری این نمایشگاه به نام «تماشای هزاران قمر» این پیام را به همراه دارد که دفاع مقدس امتداد عاشورا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: شهدا و رزمندگان با حضورشان در جبهه‌­های حق علیه باطل این حقیقت را بیان کردند که اگر در کربلا و عاشورا نبودیم تا حضرت اباعبدالله‌­الحسین (ع) را یاری کنیم، اما امروز آمده‌­ایم تا انتقام خون نا به حق ریخته آن حضرت و یاران باوفایش را از دشمنان اسلام بگیریم.

این مسئول با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز تصریح کرد: تاریخ انقلاب از این دست جنایت­‌ها که توسط استکبار طرح‌­ریزی و به وسیله شیطانک­‌های منطقه‌­ای اجرا شده؛ کم به خود ندیده است. منافقین و تروریست­‌ها چون ماهیت­شان باطل است مانند کف روی آب هستند و انقلاب نیز مانند نهالی است که علی­رغم تندبادها نمی­‌شکند و به یک شجره طیبه تبدیل خواهد شد.

نجاتی در پایان گفت: ملت ما اهل دفاع و شهادت هستند و شهادت را فوز عظیم می‌­دانند. آنها این تحفه گرانبها را از موالیان و انبیاء به ارث برده­اند و هرگز از این حوادث ترسی به دل راه نخواهند داد.

نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» توسط فرهنگسرای پایداری و با مشارکت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، لشکر عملیاتی 5 نصر، فرماندهی یگان ویژه خراسان رضوی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در «بوستان وفا» واقع در بلوار شهید فکوری - شهید فکوری 82 بر پا شده است.

این نمایشگاه تا 7 مهرماه همه روز از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه‌­مندان به فرهنگ دفاع مقدس خواهد بود. اجرای نمایش آئینی«حسین تنها نخواهد ماند» از برنامه­‌های جانبی نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» است.        

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار