سردار کوثری:

مردم‎داری بارز‌ترین شاخصه یگان ویژه/ دفاع مقدس الگوی مقاومت و معنویت است

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس الگوی مقاومت، ایستادگی و معنویت است.
کد خبر: ۳۱۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ - 25September 2018

دفاع مقدس الگوی استقامت، ایستادگی و معنویت/ مردم‎داری بارز‌ترین شاخصه یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و همگان را به صبر و انتظار در خصوص چگونگی برخورد قاطع و بدون اغماض با مسببین و حمایت‌کنندگان این حادثه دعوت کرد.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) به تأسی از حضرت سیدالشهدا (ع) و با یاری خداوند و پشتیبانی مردم و با ظهور انقلاب اسلامی دست دشمنان خارجی و داخلی را از این مملکت برید.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران افزود: امروز نیز هیچ فرقی نمی‌کند؛ باید مسئولان کشور دست دزدان داخلی در هر مقام و جایگاه و منسبی هستند را قطع کنند و تمام دغدغه شان مردم باشد؛ زیرا صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند.

این مقام ارشد نظامی همدلی و وفاق در نیرو‌های مسلح کشور را زبانزد دانست و تصریح کرد: همه مسئولان کشوری در هر سه قوه باید با ایجاد همدلی و وفاق در پی برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

سردار کوثری با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: همه مسئولانی که با رای و اعتماد مردم بر منسب و جایگاه‌های مختلف در این نظام قرار گرفته‌اند، باید زیر بیرق ولایت حرکت کنند و ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران، دفاع مقدس را الگوی استقامت، ایستادگی و معنویت دانست و افزود: امروز ایران اسلامی با قدرتِ تمام در برابر زیاده‌خواهان ایستاده است و با افتخار از همه مظلومان در سراسر جهان همانند کشور‌های سوریه، یمن، عراق و... دفاع کرده و خواهد کرد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از روحیه ولایت‌مداری و جهادی همه نیرو‌های یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: به لطف خدا و بدون اغراق یگان ویژه نیروی انتظامی در قالب مجموعه‌های تیپی و یگانی در سراسر کشور روز به روز از نظر کمیت و کیفیت در آزمون‌های مختلف نمرات موفقیت آمیزی کسب کرده و در همه میدان‌ها و صحنه‌ها حضور مقتدرانه و موفقیت آمیز داشته است.

سردارکوثری بارزترین شاخصه یگان ویژه نیروی انتظامی را مردم‌داری این یگان قدرتمند دانست و تصریح کرد: امروز تفاوت بین یگان ویژه کشورمان با دیگر یگان‌های ویژه کشور‌های دنیا، مردم‌داری این یگان است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران در پایان گفت: امیدوارم در آینده نیز همچون سال‌های گذشته شاهد پیشرفت یگان ویژه باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار