فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع):

دشمنان ایران توان دیدن بالندگی و قدرت این نظام را ندارند

سردار علی فضلی گفت: در حال حاضر مستکبرین و دشمنان این نظام توان دیدن بالندگی و قدرت این نظام را ندارند و از همه‌ی توانشان برای تضعیف این انقلاب استفاده می‌کنند که به فضل و مدد الهی نخواهند توانست.
کد خبر: ۳۱۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ - 25September 2018
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، برنامه گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادواره ۴۰شهید استاد و دانشجوی دانشگاه خوارزمی کرج همزمان با مراسم آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.
 
سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) و سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مراسم حضور یافتند و از نمایشگاه یگان تکاور ارتش مستقر در استان البرز بازدید کردند.

سردار فضلی پس از تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به اساتید و دانشجویان دانشگاه خوارزمی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب تا آغاز حمله عراق به ایران ما در مرزهایمان ۱۰۵۰ شهید تقدیم این آب و خاک کرده ایم. 

وی در ادامه افزود: صدام بعد از پاره کردن معاهده قادسیه اعلام جنگ کرد و امیدوار بود که ظرف مدت یک هفته به تهران برسد. در آن روزها ایران بعد از انقلاب نوپا آمادگی کافی برای دفاع نداشت، اما همه نیروها در کنار ارتش بسیج شدند و همگی دست در دست هم ایستادند تا جلوی پیشروی صدام را بگیرند.

سردار فضلی گفت: در همان ابتدلی شروع جنگ ۱۶۰۸ کیلومتر از مرزهای ایران درگیر جنگ شد و شهرهای دیگر مورد بمباران هوایی قرار گرفتند. دشمن به پشتوانه تجهیزات نظامی پیشرفته ای که در اختیارش قرار داده بودند در صدد اشغال خرمشهر بود و به سرعت آن را محاصره کرد، اما فرزندان این سرزمین با دست خالی ولی با ایمان قوی به مدت ۳۴ روز در مقابل آن ها مقاومت کردند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های جوانان استان البرز و گرامی داشت ۵۲۵۰ شهید والامقام این استان، اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با عنایت خداوند متعال باعث افتخار ماست. در حال حاضر مستکبرین و دشمنان این نظام توان دیدن بالندگی و قدرت این نظام را ندارند و از همه ی توانشان برای تضعیف این انقلاب استفاده می کنند که به فضل و مدد الهی نخواهند توانست.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در پایان بیان کرد: دشمن امروز شروطی برای پذیرفتن برجام دارد، تضعیف توان دفاعی ایران ازجمله این شروط است، اما خوشبختانه نیرو‌های مسلح ما امروز مسلط به تجهیزات و امکانات کافی هستند، بسیج نیرو‌های دفاعی در زمین و آسمان را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار