صداوسیمای مرکز فارس به بوی شهیدگمنام عطرآگین شد

پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس با بدرقه گرم عاشقان و دلدادگان راه سرخ شهادت در جوار مسجد سلمان فارسی صدا و سیمای مرکز فارس آرام گرفت.
کد خبر: ۳۱۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 25September 2018

صداوسیمای مرکز فارس به بوی شهیدگمنام عطرآگین شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، پیکر مطهر یک شهیدگمنام  امروز (سه شنبه) 3 مهرماه با حضور «اسماعیل تبادار» استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین «دژکام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، جمعی از مسئولین، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و خیل عاشقان و دلدادگان راه سرخ شهادت از مقابل ورودی صدا و سیمای مرکز فارس تشییع و در کنار مسجد سلمان فارسی به خاک سپرده شد.

استاندار فارس در این مراسم اظهار داشت: شهدا با اراده ‌ای برجسته مقابل تمام دنیا ایستادند و هشت سال دفاع مقدس نیز برای بقای نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.

اسماعیل تبادار با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در دوران دفاع مقدس اراده آهنین و عظم راسخ خود را ثابت کردند، افزود: راه شهدا راه امام حسین (ع) است و امروز بیش از گذشته به ادامه راه شهدا نیازمندیم و برای این منظور می بایست فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه اهتزاز پرچم شهدا در جامعه یک ضرورت است افزود: در این راستا معتقدیم با وحدت، هماهنگی، همسویی ، تلاش مضاعف و اطاعت از رهبری بیشتر مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شهدای گمنام بلند آوازه هستند خاطرنشان کرد: هیچ شهیدی گمنام نیست و همه در قلب ما پرآوازه و خوش نام هستند و آنچه داریم از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این شهدا است.

گفتنی است این شهید والامقام در سن ۲۲ سالگی در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار