فرمانده قرارگاه مدینه منوره نزسا:

ما در دفاع مقدس توانستیم صدام و همه حامیانش را تنبیه کنیم

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نزسا گفت: ما در دفاع مقدس توانستیم دشمن متجاوز،صدام و همه حامیانش را تنبیه کنیم.
کد خبر: ۳۱۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ - 26September 2018

مردم ایران اسلامی حامیان اصلی دفاع مقدس بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید سرخیلی» فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همزمان با هفته دفاع مقدس در جمع دانش آموزان اظهار داشت: جنگ در طول یک قرن گذشته در دنیا علیه ما اتفاق افتاد و مردم ما این جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کردند.

سردار سرخیلی عنوان کرد: زنان، مردان، پیر و جوان در روستا و شهر با همه دارایی‌هایشان به حمایت از رزمندگان خود پرداختند. مادران می‌آمدند و فرزندان خود را داوطلبانه عازم جبهه می‌کردند و در تشییع جوانان حضور پررنگ داشتند و به این جوانان افتخار می‌کردند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه تصریح کرد: در دوران قاجار و قبل از آن کشور ما بیش از دو نیم میلیون کیلومتر مربع بود و امروز کشور ما یک میلیون و 600 کیلومتر مربع است که 900 کیلومتر مربع آن یعنی، دوبرابر کشور عراق به دلیل بی‌کفایتی سردمداران در طول این 200 سال را از دست دادیم.

وی افزود: این ملت در طول هشت سال که بزرگترین جنگ قرن اخیر بوده با  عراقی که 34 کشور از او حمایت می‌کردند از کشور و ایران اسلامی حمایت و دفاع کرده‌اند و شهادت و پیروزی با تاسی از راه امام حسین (ع) برای ما پیروزی بود و هست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در دفاع مقدس توانستیم دشمن متجاوز که شامل صدام و همه حامیانش بود را تنبیه کنیم.

سرخیلی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز خاطرنشان کرد:حرکت خائنان در اهواز نشان از ضعف آنان است زیرا آنان نتوانستند در نقشه های خود علیه نظام به پیروزی برسند حال با حمایت بلوک غرب دست به ترور مردم بی دفاع ما می زنند و به زودی شاهد انتقام سختی از سوی جوانان با غیرت ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها