برپایی نمایشگاه یاد یاران ویژه دفاع مقدس در امامزاده معصوم (ع)

نمایشگاه یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس با محوریت دفاع مقدس و عفاف و حجاب از آغاز این هفته تا هشت مهر در امامزاده معصوم (ع) برپا شده است.
کد خبر: ۳۱۰۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 26September 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نمایشگاه یاد یاران با هدف ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس برپا شده است.

این نمایشگاه با بیش از 12 غرفه در زمینه های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، اجتماعی و اعتقادی از 30 شهریور تا هشت مهر ماه ازساعت 16 تا 21 در بقعه مبارکه امامزاده معصوم (ع) دایر است.

برپایی نمایشگاه یاد یاران  ویژه  دفاع مقدس در امامزاده معصوم (ع)

 نمایشگاه مذکور غرفه‌هایی با موضوعات مختلف که شامل عفاف و حجاب، کودک و جنگ، دفاع مقدس، ورزش و سرگرمی، کتاب مقاومت، نوجوان و استکبارستیزی، ایستگاه تعزیه، روحوض‌خوانی، گروه‌ سرود، هم‌خوانی و ایستگاه نیت کنید و یکی را انتخاب و مطالعه کنید، شامل وصیت نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس است و نیزغرفه ویژه مسافر کربلا که با دیدن تصاویری از کربلا و حرم امام حسین (ع) افراد با کمک فضای مجازی در آن فضا قرار می‌گیرند و ایستگاه عکس سرباز آمریکایی که همانند شمر طراحی و کشیده شده است برای شناخت بیشتر نسل جوان در زمینه دشمن شناسی ارائه می‌شود.

همچنین به یاد دوران دفاع مقدس ایستگاه های صلواتی مختلفی همچون آرایشگاه مردانه، ایستگاه سلامت و...  در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 191

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Faeze
|
Netherlands
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
بسیار عالی و زیبا
مخصوصا غرفه عفاف و حجاب
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار