در نشست نیویورک با حضور عناصر موساد؛

عادل الجبیر: باید فشار‌های داخلی و خارجی بر ایران اعمال شود!

وزیر خارجه عربستان در نشستی با حضور عناصر موساد در نیویورک با تکرار یاوه‌های گذشته خود علیه تهران، بر ضرورت اعمال فشار داخلی و خارجی بر ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۰۷۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ - 26September 2018

عادل الجبیر: باید فشار‌های داخلی و خارجی بر ایران اعمال شود!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از الجزیره، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در جریان نشست ضد ایرانی در نیویورک که با حضور نمایندگان آمریکا، بحرین، امارات و سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برگزار شد مدعی شد که باید برای تغییر سیاست‌های ایران در منطقه به این کشور فشار آورد.

وی در ادامه یاوه گویی‌های خود ادعا کرد که خطر ناشی از ایران تنها در قدرت این کشور نیست بلکه در رفتار ایران نیز نهفته است و فشار‌های داخلی در ایران شرایط را به سمت تغییر در این کشور سوق می‌دهد.

الجبیر از فشار‌های داخلی و خارجی بر نظام ایران حمایت کرد. وی بار دیگر با مطرح کردن ادعا‌های گذشته خود گفت: ایران از تروریسم و القاعده حمایت می‌کند و سعی دارد تا ثبات افغانستان و پاکستان را متزلزل کند!

در حالی که عربستان در جریان تجاوز نظامی خود به یمن هزاران تن را در این کشور به خاک و خون کشیده است الجبیر ادعا کرد که ایران، حوثی‌ها را در یمن مسلح می‌کند.

انتهای پیام/ 441

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
حق امت مسلمان نیست که این طور گرفتار یک قوم نادان (سعودی) شده اند کاش سرعقل بیایند!
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
عربستان بدتر از اسرائیل غارتگر است
علی احمدی انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
مگر آل سقوط عقل هم دارند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار