در صدوبیست وچهارمین برنامه «در کوی نیکنامان»؛

تمبر شهید ابراهیم هادی رونمایی می‌شود

صدوبیست وچهارمین برنامه «در کوی نیکنامان» همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده گرانقدر شهید ابراهیم هادی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 26September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، ویژه برنامه این هفته «درکوی نیکنامان»، با هدف قدرشناسی فداکاری ها، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های کسانی که در خلق چنین مجاهدت‌هایی نقش داشته‌اند، اختصاص به تجلیل از خانواده بزرگوار شهید ابراهیم هادی دارد.

پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد؛ ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود؛ او در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید، از آنجا بود که همچون مردان بزرگ زندگی را پیش برد.

در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند، شهیدی که مسئول انتقال مجروحان و شهدا از منطقه به عقب جبهه بود. گاهی اوقات پیکر‌های مطهر شهدا در ارتفاعات بازی‌دراز بر شانه‌های ابراهیم می‌نشست تا به دست خانواده‌هایشان برسد. این شهید برای جوان‌هایی که کتاب «سلام بر ابراهیم» را خواندند، حال و هوای دیگری دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم که همزمان با آیین اختتامیه نمایشگاه نقاشی "یاران آسمانی"برگزار می‌شود، از تمبر شهید ابراهیم هادی با حضور خانواده محترم ایشان و مسئولین فرهنگی نیز رونمایی خواهد شد.

«کوی نیکنامان» پنجشنبه پنجم مهرماه 97 ساعت 7.30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه میتوانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمال شرقی بوستان فدک مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77844574 تماس حاصل کنند.

با ما در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/golestanfarhangsara همراه باشید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار