وداع مردم «مشهد» با پیکر مطهر یک شهید گمنام

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات «رمضان» در «مشهد» تشییع و در مرکز فرهنگی امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 26September 2018

وداع مردم «مشهد» با پیکر مطهر یک شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌­های معزز شهدا و ایثارگران امروز (چهارشنبه) از چهار راه نخریسی تشییع و در مرکز فرهنگی امام رضا(ع) مشهد آرام گرفت.

حجت‌­الاسلام «علی ملکی» مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم صنعت تهران در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کشوری که همچون این شهید، جوانانی دارد که برای دفاع از اسلام از جان خود می­گذرند دشمن هرگز قادر نخواهد بود به آن گزندی وارد کند.

وی افزود: رسیدن به مقام شهدا سخت است، اما احترام به شهدا کاری است که از عهده تک تک ما بر می‌­آید.

حجت‌­الاسلام ملکی خاطر نشان کرد: امروز در مراسم تشییع این شهید گمنام حضور پیدا کردیم تا به او ابراز محبت کرده باشیم، از طرفی نیز بغض فروخورده ما نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب و کسانی که صحنه ­گردان شهادت این عزیزان بودند هر روز بیشتر می­‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم صنعت در پایان گفت: ما از هدفمان عقب نخواهیم ماند و جوانان ما پرچمی را که امام راحل و شهدای عالی مقام برافراشته‌­اند را به حول و قوه الهی به سر منزل مقصود خواهند رساند و این پرچم را به دستان مبارک حضرت بقیه‌­الله الاعظم(عج) خواهند داد.

گفتنی است این شهید والامقام در سن 18 سالگی در عملیات «رمضان» در منطقه «شرق بصره» به درجه رفیع شهادت نائل شده بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار