معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

تروریست‌ها منتظر جواب قاطع و دندان‌شکن ایران باشند/ دریادلان ارتش در آن سوی دنیا قدرت‌نمایی می‌کنند

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» با بیان این‌که قدرت کشور توسط دریادلان در آن سوی دنبا به نمایش درمی آید، گفت: زمانه‌ای نیست که تروریست‌ها کاری انجام دهند و بروند، به طور حتم جواب قاطعی خواهند گرفت.
کد خبر: ۳۱۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 26September 2018

تروریست ها منتظر جواب قاطع و دندانشکن ایران باشند/ دریادلان در آن سوی دنیا قدرت نمایی می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، امروز (چهارشنبه) در مراسم نکوداشت خود که توسط بنیاد نخبگان فارس برگزار شد، اظهار داشت: آن‌چه که امروز داریم از استقلال، بالندگی و امنیت به برکت خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌هاست و امیدوارم بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به آیندگان انتقال دهیم.

وی با بیان این‌که امروز امنیتی داریم که همه دشمنان به دنبال گرفتن آن از ما هستند، افزود: به‌طور حتم تروریست‌ها جواب قاطع خواهند گرفت؛ زیرا زمانی نیست که تروریست‌ها کاری کنند و بروند.

دریادار سیاری با اشاره به خاطره‌ای از شهید «فلاحی»، گفت: اسیر عراقی در خرمشهر گفت «این‌جا خرمشهر است و همیشه خرمشهر باقی می‌ماند».

وی با بیان این‌که ناوشکن‌ها نام قله‌های ایران، ناوهای پشتیبانی نام جزایر و شناورهای کوچک‌تر نام رودها را دارند، تأکید کرد: در میان این‌ها یک ناو به اسم «جماران» مطرح شد؛ زیرا بر روی پای خود ایستادن را امام خمینی (ره) فرمودند و مقام معظم رهبری نیز تاکید بر ساخت ناوشکن با توانایی موشک و بالگرد داشتند که این ناوشکن متولد شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به این‌که با حرکت ناوشکن «جماران»، دنیا به توانایی ما اعتراف کرد، افزود: ناوشکن جدید ما به نام «دنا» نامگذاری شده و ناوشکن دیگر نیز به نام «شیراز» است.

وی یادآور شد: گفتند ارزش شهید دریا، ۲ برابر است؛ زیرا همچنان در ناوهای غرق شده در کف دریا شهید داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: در تاریخ بر روی پای خودمان از کانال «سوئز» عبور نکرده بودیم تا اولین بار با دستور مقام معظم رهبری در سال ۸۹ ممکن شد، در حالی‌که ۱۰ روز کشور «مصر» برای عبور اجازه نداد تا این‌که مبارک سقوط کرد.

وی ادامه داد: قدرت کشور را در آن سوی دنیا نشان دادن مهم است که دریادلان این مهم را انجام می‌دهند.

دریادار سیاری تاکید کرد: جوانان ما می‌توانند با بصیرت، دشمن‌شناسی، تلاش و پشت‌کار، کشور را بیش از گذشته در جهان نمایان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار