گلزار شهدای استان خراسان رضوی وعده‌گاه عاشقان شهادت

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 26September 2018

گلزار شهدای استان خراسان رضوی وعده‌گاه عاشقان شهادت خواهد شدبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که روز «شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان» نامگذاری شده است، اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی، فرماندهان نیروهای مسلح بار دیگر با حضور با شکوه خود در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

مراسم عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای استان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور، پنجشنبه پنجم مهرماه ساعت 15 در گلزار شهدای سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی در مشهد مقدس با محوریت عطر افشانی گلزار شهدای «بهشت رضا» و همزمان با این مراسم، گلباران گلزار شهدای «خواجه ربیع» و «جبل النور» برگزار خواهد شد.

اجرای تشریفات نظامی، سخنرانی، مداحی و اجرای سرود از ویزه برنامه‌های مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا در سطح استان خراسان رضوی است.

مردم شهید پرور استان خراسان رضوی در سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با حضور خود در آیین عطر افشانی گلزار شهدا نشان خواهند داد که در آستانه 40 سالگی انقلاب، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار و با روحیه ولایتمداری، در جهت تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا گام خواهند برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها