وزیر دفاع با خانواده شهید تازه تفحص شده دیدار کرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید ابوالفضل کلهر که اخیرا در مراسم تشییع پیکرهای ۱۳۵ شهید دفاع مقدس به ایران اسلامی بازگشته است، حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۱۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 26September 2018

/به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در این دیدار با تجلیل از صبوری بردباری و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا، آنان را اسوه صبر در عصر پر شکوه انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شما خانواده معظم شهدا همانگونه که امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند چشم و چراغ و امید این ملیتید و حق بزرگی بر گردن ملت دارید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار و توانمندی امروز نیرو‌های مسلح این شکوه و قدرت را مرهون خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: امروز به برکت این ایثارگری‌ها و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و تلاش و مجاهدت متخصصین متعهد صنعت دفاعی در کشور، تمام نیاز‌های تجهیزاتی نیرو‌های مسلح را خودمان تامین می‌کنیم و دستمان جلوی هیچ کشوری دراز نیست و بحمدالله به چنان فناوری دست یافتیم که موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: امروز به هیچ وجه با زمان دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیستیم و دستمان برای دفاع از آرمان‌ها حدود و ثغور و امنیت ملی و منافع کشورمان پر است.

امیر حاتمی ادامه داد: تحرکات کور تروریستی مثل واقعه تاسف بار اهواز را از سر استیصال دشمنان این ملت دانست و گفت: هر جا نظام استکبار و ایادی مزدورش در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار ضعف و سرخوردگی و شکست شدند به مقابله با ملت مظلوم ایران اسلامی پرداختند که تحریم‌های غیر قانونی، تحرکات تروریستی و عملیات روانی نمونه‌هایی از این دست است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افق آینده نظام اسلامی ایران را بسیار روشن دانست و افزود: با استقامت بصیرت و بردباری ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها فائق خواهیم آمد و از این برهه همچون ۴۰ سال گذشته با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش، شهید ابوالفضل کلهر در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی زید به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکرش پس از شناسایی به خانواده اش تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها