سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

کشور امسال و سال آینده هیچ مشکلی از جهت اقتصادی ندارد/ دشمن می‌خواهد با جنگ روانی مردم را نگران کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برابر اطلاعات دقیقی که وجود دارد، کشور ما در سال جاری و سال آتی، هیچ مشکلی از جهت اقتصادی نخواهد داشت و دشمن با فشار روانی خود، می‌خواهد مردم را نگران کند.
کد خبر: ۳۱۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ - 27September 2018

دشمن می خواهد با جنگ روانی مردم را نگران کند/ انسجام و همدلی راه برون رفت از مشکلاتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه سی‌امین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به ضرورت مقابله با عملیات روانی دشمن، اظهار داشت: در هر جنگی به‌ویژه در جنگ‌های امروزی، «عملیات روانی» بخش اصلی جنگ‌ها را تشکیل می‌دهد و اقدامات فیزیکی و بمباران‌های ظاهری، بخش کوچکی از این جنگ‌هاست.

وی افزود: در جنگی که امروز ملت ایران با آن درگیر است، آمریکای ظالم به همراه اذناب جهانی و منطقه‌ای خود، فشارهای اقتصادی را بر مردم ما آغاز کرده است، اما عملیات روانی آن‌ها برای بزرگ‌نمایی این فشارها و همچنین القای وجود کسری‌ها و ناتوانی‌ها و ناکارآمدی‌ها در میان دولت‌مردان و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، بخش بسیار بزرگ‌تری از این جنگ را تشکیل می‌دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت ما که جنگ‌دیده هستند، باید این عملیات روانی را به خوبی درک کنند؛ چرا که برابر اطلاعات دقیقی که وجود دارد، کشور ما در سال جاری و سال آتی، هیچ مشکلی از جهت اقتصادی نخواهد داشت و دشمن با فشار روانی خود، می‌خواهد مردم را نگران کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس، دشمن روش «فشار روانی» را در دستور کار داشت اما مردم در کنار رزمندگان و پشت نظام و امام امت ایستادند و ما از آن برهه با موفقیت عبور کردیم.

سرلشکر باقری با بیان این‌که فشارهای اقتصادی اخیر از فشارهای قبلی دشمنان بزرگ‌تر نیست و قطعاً ملت ایران با سربلندی از این گردنه نیز می‌گذرد، اظهار داشت: قطعاً ما، هم توانایی فروش نفت، هم توانایی تأمین کالاهای اساسی و دارویی مردم و همچنین اداره کارخانه‌جات در کشور را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید به دشمن اعتماد کنیم و باید انسجام و همدلی خود را روز‌به‌روز بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار