رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهرآورد ۸۸

«کیوان ظهیری» از آمادگی کامل نیرو‌های پلیس پیشگیری در روز جاری برای تامین امنیت حضور تماشاچیان در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 27September 2018

تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهرآورد ۸۸«کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، از آمادگی کامل نیرو‌های پلیس پیشگیری برای تأمین امنیت حضور تماشاچیان در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی در راستای برگزاری شهرآورد ۸۸ خبر داد و اظهار داشت: نیرو‌های کلانتری‌های تهران از ساعت ۱۲ امروز در میادین اصلی و مسیر‌های منتهی به ورزشگاه با خودرو و موتورسیکلت مستقر خواهند شد و این استقرار تا ساعاتی پس از پایان بازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به این‌که بسیاری از تماشاچیان عزیز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، در این خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که ماموران انتظامی ایستگاه‌های اتوبوس منتهی به میدان آزادی را به‌صورت ویژه تحت پوشش قرار دهند و از سوی دیگر ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی که در خط ۵ واقع شده است، با حضور ماموران پلیس مترو، امنیت آن دسته از تماشاچیان که از این نوع سیستم حمل و نقل استفاده می‌کنند تامین خواهد شد.

سرهنگ ظهیری به تماشاچیان توصیه کرد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس در جهت برگزاری یک مسابقه جذاب، به هشدار‌های اعلامی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و به هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی و حضور در استادیوم و نشستن و برخاستن از صندلی و نیز خروج از ورزشگاه که با ازدحام جمعیت مواجه خواهیم بود، مراقب گوشی‌ها و مدارک هویتی خود باشند و اشیاء قیمتی همراه نداشته باشند و احتیاط لازم را برای متداول‌ترین نوع سرقت از تماشاچیان که سرقت گوشی و جیب‌بری است را مدنظر داشته باشند.

رییس پلیس پیشگیری افزود: شهروندانی که خودرو‌های خود را در بیرون ورزشگاه پارک می‌کنند، از قرار دادن وسایل شخصی و ارزشمند خود در آن خودداری کنند و خودرو خود را به تجهیرات ایمنی مجهز کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه افزود: گشت‌های کلانتری‌های همجوار ورزشگاه و نیز ماموران ۱۱۰ به صورت گسترده‌تری نسبت به روز‌های عادی حوالی ورزشگاه حضور دارند تا ضمن گشت‌زنی‌های پیشگیرانه، در صورت نیاز شهروندان بتوانند در سریع‌ترین زمان خدمات‌رسانی را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار