نماینده مردم اصفهان در مجلس:

عملیات تروریستی اهواز نماد شکست آمریکا، اسرائیل و عربستان است

حجت‌الاسلام «احمد سالک» گفت: عملیات تروریستی کور و بزدلانه اهواز، نماد شکست آمریکا، اسرائیل، عربستان و سایر مزدوران و نماد عزت و اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ - 27September 2018

عملیات تروریستی اهواز نماد شکست آمریکا، اسرائیل، عربستان استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «احمد سالک» نماینده مردم اصفهان در مجلس، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر «محمدطا‌ها اقدامی» و شهید مدافع حرم «محمدتقی کریمی»، با تسلیت و تبریک به خانواده شهدا و تمام ملت ایران، اظهار داشت: این عملیات تروریستی کور و بزدلانه، نماد شکست آمریکا اسرائیل، عربستان و سایر مزدوران و نماد عزت و اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که مردم اصفهان در زمان انقلاب و قبل از آن میدان‌دار حرکت‌های انقلابی بودند، تصریح کرد: مردم اصفهان بعد از انقلاب نیز در جبهه‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب حضور پرقدرت داشتند و امروز هم با دفاع از اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از این حرکت عظیم، نشان دادند که انقلاب زنده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: انقلاب ما زنده است، حرکت می‌کند و نماد این طنین زنده‌ بودن و حرکت انقلاب را می‌توان در این شهید چهار ساله، شهید مدافع حرم «محمدتقی کریمی» و تمام شهدا و ایثارگران دید. همه این‌ها دلیل بر زنده بودن انقلاب اسلامی و حرکت پویا و پرتحرک انقلاب اسلامی در داخل و سطح جهان است.

وی گفت: به ریاست جمهوری و مسئولان می‌گویم که به مشکلات معیشتی مردم برسید، مردم انقلاب‌شان را دوست دارند و با وجود همه مکشلات پای نظام ایستاده‌اند و امروز آمده‌اند تا به پدر شهید «محمد طا‌ها اقدامی» تبریک بگویند و هم تسلیت. مردم آمده‌اند تا به دنیا اعلام کنند علی‌رغم همه سختی‌ها و مصیبت‌هایی که برای کشور پیش‌آمده است، پای نظام‌ایستاده‌اند و هیچ خوفی ندارند.

سالک بیان کرد: وحدت امت ما حول محور ولایت است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این وحدت را بشکند. ما این جنایت کور را در اهواز محکوم می‌کنیم و با تمام قدرت در دفاع از انقلاب و خون شهدا ایستاده‌ایم. این حضور گسترده نمونه‌ای از دفاع ملت ایران در تمام نقاط کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار