ادای احترام شورای سیاستگذاری بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» به شهدای گمنام

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس که روز «شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان» نامگذاری شده، اعضای شورای سیاستگذاری بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با آرمان‌­های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۱۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 27September 2018

ادای احترام شورای سیاستگذاری بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» به شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از نیشابور، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس شورای سیاستگذاری بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان­‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

«عباسعلی حلاجی» مسئول بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» در این مراسم اظهار داشت: اساتید بسیجی دو شاخصه استاد بودن و بسیجی بودن را دارا هستند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که استاد بسیجی می­‌تواند متن مادی را الهی تدریس کند خاطر نشان کرد: هدایت افکار عمومی به عنوان زیر بنا، رسالتی است که بر عهده بسیج اساتید گذاشته شده است.

مسئول بسیج اساتید نیشابور خاطر نشان کرد: آینده ایران آینده درخشانی است. تفهیم این حقیقت به جامعه، باید توسط اساتید بسیجی دانشگاه‌­ها صورت بگیرد.

حلاجی در پایان بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایجاد تحول روحی در کشور و همچنین تأثیر حضور اجتماعی بانوان، استقلال سیاسی کشور، مبارزه با صهیونیسم، تولید داروهای نو ترکیبی، پیشرفت­های چشمگیر موشکی و فضایی در 40 سالگی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

در ادامه مسئول نمایندگی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «نیشابور» ضمن تبریک سی­ و هشتمین سالروز دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بستری را فراهم کرد تا استعدادهای نهفته جوانان دهه 60 بارور شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: فرماندهان جنگ سخت؛ فرماندهان نیروهای مسلح بودند اما فرماندهان جنگ نرم اساتید دانشگاه‌­ها هستند.

شورای سیاستگذاری بسیج اساتید شهرستان «نیشابور» در این مراسم با اهدا شاخه­‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها