نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

در راستای توسعه شهر بروجرد از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) استفاده شود

علاء الدین بروجردی گفت: در شرایطی که شهرداری بروجرد توان مالی لازم برای اجرای پروژه‎های عمرانی را ندارد، نباید از ظرفیت جذب سرمایه‎گذار و پتانسیل قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان غافل ماند.
کد خبر: ۳۱۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ - 27September 2018

در راستای توسعه  شهر بروجرد از ظرفیت قرار گاه سازندی خاتم الانبیا (ص) استفاده شود.به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «علاءالدین بروجردی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت قرارگاه خاتم‌‏الانبیاء (ص) در اجرای پروژه‎های عمرانی و کمک به عمران و‌ آبادانی بروجرد مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در شرایطی که شهرداری بروجرد توان مالی لازم برای اجرای پروژه‎های عمرانی را ندارد، نباید از ظرفیت جذب سرمایه‎گذار و پتانسیل قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان غافل ماند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از قرارگاه خاتم‎الانبیاء (ص) به عنوان یکی از پاک‌ترین و قوی‌ترین ارگان‎های اقتصادی کشور یاد و بیان کرد: حال آنکه در عمر کاری شورای چهارم شهر بروجرد و در شرایطی که قرار بود این قرارگاه چند پروژه عمرانی را در این شهرستان اجرا کند، مانع فعالیت آن شدند.

بروجردی خاطرنشان کرد: در شرایطی که ساخت و سازها به عنوان منابع اصلی درآمدی شهرداری متوقف است و این نهاد منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی را در اختیار ندارد، باید با کنار گذاشتن خیال‌پردازی‌ها و تصورات نادرست از پتانسیل این قرارگاه در جهت اجرای پروژه‎های عمران شهری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تزریق چندین میلیارد تومان اعتبار از سوی این قرارگاه به معنای آبادانی شهرستان بروجرد و تقویت اشتغالزایی در آن است، تاکید کرد: مادامی که اعتبار نداریم و نخواهیم از ظرفیت‎های این چنینی استفاده کنیم، تا چندین سال دیگر هم وضعیت به همین منوال است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار واکاوی و کالبدشکافی دلایل و چرایی ناتوانی در زمینه جذب سرمایه‎گذار در این شهرستان شد و افزود: از سویی با پیشنهاد ایجاد کارگروه جذب سرمایه در شورای شهر موافقم، البته در این کاگروه باید مصوبات شورا مبنای کار قرار گرفته و از کار سلیقه‎ای جلوگیری شود.

بروجردی با اشاره به اینکه فرصت‎ها به اندازه کافی از دستمان رفته است، از اعضای شورای شهر بروجرد خواست که فرصت‎سوزی نکرده و پس از اتخاذ تصمیمات بلافاصله اقدام به انجام کار کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید چتر حمایتی بر سر سرمایه‎گذاران گستراند، گفت: درصورتیکه بستر را برای سرمایه‌گذاران و فعالیت‎های عمرانی و اقتصادی آن‎ها فراهم نکنیم، نمی‎توان به حضور آنان در بروجرد خوش‌بین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار