امام‌جمعه اهل سنت جزیره «شیف» استان بوشهر:

اهل سنت و شیعه همچون دفاع مقدس از تمامیت ارزی مهین اسلامی دفاع خواهند کرد

شیخ «سید حسن حسینی» با اشاره به این که حضرت محمد (ص) سنبل وحدت و معلم بشریت است، گفت: اهل سنت و شیعه در میدان جنگی دیگر همچون دفاع مقدس از تمامیت ارزی مهین اسلامی حاضر و جانشان را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.
کد خبر: ۳۱۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰ - 28September 2018

اهل سنت و شیعه همچون دفاع مقدس از تمامیت ارزی مهین اسلامی دفاع خواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام علی کفاش» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده های شهدای اهل سنت در جزیره شیف دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شیخ «سید حسن حسینی» امام‌جمعه اهل سنت جزیره شیف در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی تابع فرامین مقام معظم رهبری است و اهل تسنن و شیعه با اتحاد و یک دلی از ولایت فقیه اطاعت می کنند.

امام‌جمعه اهل سنت جزیره شیف گفت: اهالی جزیره شیف متشکل از مذهب شیعه و سنی داری همبستگی و اخوت هستند و با صفوف به هم پیوسته در وجود هم نفوذ پیدا کرده اند.

حسینی با اشاره به این که با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اتحاد بین شیعه و سنی متوقف نشده است خاطر نشان کرد: اهل تسنن و مذهب شیعه هیچ گاه با یک دیگر مشکلی نداشته اند و نخواهند داشت.

وی ضمن بیان این که در جزیره شیف تمامی مردم در مراسمات مذهبی یکدیگر با وحدت و انسجام شرکت می کنند، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند با ایجاد تفرقه بین این دو مذهب اختلاف افکنی کنند که هرگز به هدف شوم نخواهند رسید.

امام جمعه اهل سنت جزیره شیف رمزپیروزی در میدان نبرد جنگ اقتصادی دشمنان را، اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: صرف جویی، عدم احتکار، اطاعت از فرامین رهبری در و اجرایی کردن اقصاد مقاومتی راه حل برون رفت از این جنگ می باشد.

حسینی با تأکید بر این که در زمان رسول اکرم (ص) مسلمین در شعب ابی طالب در محاصره بودند و سربلند از آن بیرون آمدند افزود: ما نیز باید در زمان کنونی با مقاومت تحریم ها را خنثی کنیم.

امام جمعه اهل سنت با اشاره به این که حضرت محمد (ص) سنبل وحدت و معلم بشریت است اظهار داشت: اهل سنت و شیعه در میدان جنگی دیگر همچون دفاع مقدس از تمامیت ارزی مهین اسلامی حاضر و جانشان را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

وی در پایان با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز گفت: دشمنان مطمئن باشند تمامی اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر از مرزهای میهن اسلامی دفاع خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها