استاندار کرمانشاه:

مردم در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور مشارکت کردند

«هوشنگ بازوند» گفت: مردم با تمام توان در دوران جنگ ‌تحمیلی برای دفاع از کشور مشارکت می‌کردند.
کد خبر: ۳۱۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ - 27September 2018

مردم در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور مشارکت کردندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندارر کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در دیدار با جمعی از دانش آموزان استان در استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: مردم با تمام توان در دوران جنگ ‌تحمیلی برای دفاع از کشور مشارکت می کردند.

وی با بیان اینکه این رفتار مردم در دوران دفاع مقدس امروز کمرنگ‌ شده است، گفت: امروز جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران آغاز شده و با توپخانه های رسانه ای و جنگ روانی حمایت می شود.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از احتکار کالا توسط برخی افراد سودجو گفت: برای عبور از شرایط فعلی نیازمند انسجام و وحدت ملی هستیم.‌

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه چندی پیش سوالی از دانش آموزان پرسیدم که اگر استاندار بودید چه کار می کردید، گفت: پاسخ هایی که از دانش آموزان کرمانشاه در این باره دریافت کردم بسیار شگفت انگیر بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های بزرگی برای استان هستند که ما از آن غافل هستیم، اظهار داشت: این‌ دانش آموزان گوشه هایی از ثروت کرمانشاه برای توسعه این استان محسوب می شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: هرچه که این استان برای توسعه پایدار نیاز داشت، دانش آموزان در پاسخ به این سوال اشاره کرده بودند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان قلبشان برای توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه می تپد که امیدوارم در آینده بتوانند مثمرثمر واقع شوند.

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه دانش آموزان به عنوان مشاوران نوجوان استاندار، راهکار ارائه دهند، گفت: دانش آموزان گروه هایی در حوزه های مختلف تشکیل دهند و با معاونان استاندار جلساتی را برگزار کنند.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود به سخنرانی رییس حمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنرانی رییس جمهوری برای ملت ابران عزت به ارمغان آورد و حرف ایرانیان را به جهانیان گفت.

وی افزود: رییس جمهوری در این جلسه مورد تحسین حضار قرار گرفت در حالی که سخنرانی رییس جمهوری آمریکا تمسخر شد.
استاندار کرمانشاه همچنین اعلام کرد: رییس جمهوری سه میلیارد و 700 میلیون تومان برای تهیه لوازم کمک آموزشی به دانش اموزان مناطق زلزله زده اختصاص داده است.

بازوند ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش این لوازم آموزشی را از مناطق زلزله زده خریداری کند تا کمکی برای اقتصاد این مناطق باشد.

در این جلسه 32 نفر از دانش آموزانی که بهترین پاسخ را برای استاندار کرمانشاه ارسال کرده بودند، حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار