حجت الاسلام صدیقی:

روحانیون نشان مجاهدت و مقابله با مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستند/ اطلاعت از ولایت فقیه مهمترین رمز موفقیت است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه روحانیون نشان مجاهدت، مبارزه با انحرافات و مقابله با مشکلات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی هستند، گفت: مرگ برای کسی که زندگی دینی دارد، شیرین است.
کد خبر: ۳۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ - 28September 2018
روحانیون آرم مجاهدت و مقابله با مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستند / اطلاعت از ولایت فقیه مهمترین رمز موفقیت استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم یادبود علامه حاج «ابوالحسن ایازی» و دو یادگار برومندش حاج شیخ «محمدرضا» و حاج شیخ «محمدجواد ایازی» و یادواره بیش از 100 روحانی حوزه علمیه رستمکلا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، از ولایت فقیه به عنوان هادی و بشارت‌ دهنده یاد کرد و اظهار داشت: عرفا نسبت به ولایت حساس بودند و دعوت به ولایت می‌کردند.
 
وی با بیان اینکه مهمترین رمز موفقیت ما اطاعت از ولایت فقیه است، افزود: باید در مسیر ولایت گام برداریم و بدانیم جایگاه ولایت در نظام اسلامی بسیار بالا است.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه ولایت فقیه را دارای چهره ملکوتی، شجاع، حکیم، مدیر، مدبر و متصل به امام زمان معرفی کرد و گفت: رهبری با تمام توان در اداره جامعه تلاش دارند و باید قدردان باشیم.

وی به جنگ اقتصادی اشاره کرد و اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار آن بیان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی شده توسط رهبری بود که توسط برخی ها عملیاتی نشد.
 
صدیقی مقابله با استکبار و ظالم و منافق و فاسد و فاجر را راه و روش انبیاء الهی عنوان کرد و گفت: کسانی که فساد را منتشر می‌کنند باید مراقب باشند که خیانت می‌کنند و بدانیم یک مدیر فاسد، تمام مملکت را فاسد می‌کند.
 
وی با اظهار اینکه فرهنگ را دولت‌ها می‌سازند، گفت: افزایش فساد و رانت و ابتذال و آموزش جنسی در مدارس و در دستور کار قرار دادن سند 2030 کار کسانی است که از بالا هدایت می شوند.
 
امام جمعه موقت تهران هدایت گری را کار پیامبران دانست و اظهار کرد: انبیا با ریشه‌های کفر، نفاق، فجور و فسق مقابله کردند و اکنون هم باید ریشه فساد را زد.
 
صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه روحانیون آرم مجاهدت، مبارزه با انحرافات و مقابله با مشکلات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی هستند، گفت: نام آیت الله ایازی به دلیل مجاهدت‌هایی که داشت است ماندگار است و مرگ برای کسی که زندگی دینی دارد، شیرین است.
 
وی با عنوان اینکه کسی که به خاطر ترس از مرگ به جبهه جنگ نرفته و برای فقیر نشدن کمک نمی‌کند، مرگش وحشت دارد؛ اما کسی که عاشق مرگ است؛ مرگش آسان است، افزود: اولیای الهی و نفوس مطمئنه برای رفتن به سمت خدا خوشحال هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امام (ره)، زمام‌داری مسلمانان جهان را داشت و افسانه اقتدار آمریکا و شوروی را باطل کرد و به زانو درآورد؛ بیان داشت: حکومت امام (ره)، خدایی بود و اکنون هم رهبری می‌تواند در برابر آمریکا بایستد و نه بگوید و نوید آینده درخشان بدهد.
 
صدیقی همچنین با بیان اینکه نقش علما، نقش انبیا و ائمه اطهار(ع) است، خاطر نشان کرد: طلاب سربازان اهل بیت(ع) هستند و اجتماع امروز شما و حضور مردم در تشییع شهدای اهواز و فرداهایی که دهه فجر در پیش است؛ بیانگر حضور شما در انقلاب و ادامه  راه انقلاب است.
 
امام جمعه موقت تهران با عنوان اینکه عده‌ای خیال می‌کنند شرایط سخت زندگی مردم را از روحانیت بیزار کرد، افزود: مردم در کشتی اهل بیت هستند.
 
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز افتخار ما این است که رهبری از اولیای خداست و ارتش و سپاه تحت زعامت ایشان در مسابقات قرآن و فرهنگی و موشک سازی و پیشرفت‌های مختلف خوش درخشیده و فتح الفتوح کردند.
 
صدیقی با بیان اینکه روحیه انقلابی و شهادت طلبی را رهبری همواره زنده نگه می‌دارند، اظهار کرد: سر و جان دادن جوانان ما با اطاعت از رهبری است.
 
وی افزود: شما مردم عالم‌دوست، عالم پرور و ولایت‌پذیر نشان دادید که در خط رهبری هستید و عالمان شما افتخار منطقه هستند.
 
صدیقی گفت: شاکریم که حوزه علمیه جعفریه رستمکلا، این جبهه افسر پرورش دهنده امام زمان(عج) در شهر رستمکلا با مدیریت حجت‌الاسلام مرتضی ایازی با این سن و سال کم‌شان،  با همان روش و سیره پدربزرگ و پدر ادامه دارد و مردم‌داری، خلوص و مؤمن بودن شان رفتار گذشتگان‌شان را تداعی می‌کند.
 
وی افزود: علمای این منطقه هم که پرورش یافته این حوزه علمیه هستند؛ متانت و وابستگی به انقلاب و خط مقدمی بودن را نشان می‌دهند و دیدیم که بذر عالم در طول زمان رویش دارد و عالمان منطقه با تربیت آیت‌الله ایازی‌ها و کوهستانی‌ها به این جایگاه رسیدند.
 
امام جمعه موقت تهران همچنین خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان انقلابی و مؤمن باید کمک‌کار باشند و برای نظام بیش از این کار کنند.
 
صدیقی گفت: ما انتظار داریم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که استقلال کشور را حفظ و نماینده انقلاب باشند و نگذارند قوانین غیراسلامی در مجلس تصویب شود.
 
وی اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که جنگ روانی و تبلیغاتی آن را پشتیبانی می‌کند، گوش‌ به حرف رهبری و علمای انقلابی باشیم و به داد فقرا رسیده و به بیچارگان رحم کنیم.
 
امام جمعه موقت تهران با اظهار اینکه روحانیت در طول انقلاب و دفاع مقدس بودند و هستند، عنوان کرد: بیشترین شهید قشری ما شهدای روحانی هستند و امروز هم فدایی دین و انقلاب هستند و هرگز در ادامه راه این انقلاب خسته نمی‌شوند.
 
انتهای پیام/
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار