معاون هماهنگ کننده سپاه «امام صادق(ع)» استان بوشهر:

نویسندگان انقلابی دفاع مقدس را روایت نکنند، دشمنان روایت می‌کنند

«سهراب انبارکی» با تأکید بر این که سیره شهدا به نسل جوان انتقال داده شود، گفت: اگر نویسندگان انقلابی، دفاع مقدس را روایت نکنند دشمنان به روایت پردازی در حوزه دفاع مقدس می‌پردازند.
کد خبر: ۳۱۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 28September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست نویسندگان و داستان‌نویسان استان بوشهر که به همت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن 22 بهمن برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا دلایل استمرار دفاع مقدس را بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این که خداوند بالاترین هنرمند است، اظهار داشت: هنرمندان در امتداد هنر الهی هستند.

انبارکی با تأکید بر این که اگر حماسه عاشورا با هنرمندی زیبای خودش به اتمام نمی‌رسید عاشورا نمی‌شد، گفت: هنر امروز در تقابل مقوله هنر الهی و هنر شیطانی قرار دارد.

وی با بیان این که هنر امروز به مثابه شمشیر دولبه است، تصریح کرد: در هنر الهی رأس آن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن اشاره به این که شهادت هنر مردان خدا است، افزود: شهدا هنرمندانه جانشان را در راه خدا نثار کردند، بنابراین باید زینبی کار و عمل کنیم.

انبارکی با تأکید بر این که سیره شهدا به نسل جوان انتقال داده شود، گفت: اگر نویسندگان انقلابی، دفاع مقدس را روایت نکنند دشمنان به روایت پردازی در حوزه دفاع مقدس می‌پردازند.

وی ضمن اشاره به این که هنر الهی کار ماندگاری خواهد شد، اظهار داشت: شهدا از آن جهت ماندگار شدند که به ذات الهی متصل بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به سه مولفه عاشورا، مهدویت و ولایت فقیه است که این سه مورد پشتیبان این نظام اسلامی است.

انبارکی در پایان اظهار داشت: مهمترین مولفه هنرمند الهی توجه به سنت، منویات مقام معظم رهبری و سیره شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها