امام جمعه شاهرود:

دفاع مقدس برگرفته از غیرت و عزت ملی است

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: هشت سال دفاع مقدس برگرفته از غیرت و عزت ملی است، و شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر نتیجه مقاومت بود و این بزرگترین درسی است که از این دوران می‌توان گرفت.
کد خبر: ۳۱۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 28September 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود اظهار داشت: سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل و مواضع ایشان عزت، اقتدار و مقاومت ایران را بیان کرد و در مقابل سخنان ترامپ نیز مایه خنده حضار شد که نشان می‌دهد هر زمان با عنصر مقاومت پیش رفتیم دشمن یک گام به عقب نشست.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حرکت مزدوران استکبار در حادثه اهواز نشانه ضعف آن‌ها است، ابراز داشت: حمله به سربازان بی‌خشاب و زنان و کودکان نشانه قدرت استکبار نیست، بلکه خباثت آمریکا و بازیگری کشورهای عربی را نشان می دهد برخی می‌خواهند میان عرب و عجم جدایی ایجاد کنند تا ایران تجزیه شود.

امینی در ادامه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در مبحث حقوق بشر و موضوع اف. ای. تی. اف مبارزه با پول‌شویی و تروریسم باید بیش از پیش هوشیار باشد، تروریست‌هایی که حادثه خونین اهواز را رقم زدند از چه کسانی پول دریافت می‌کنند، برخی اصرار بر تصویب آن دارند در حالی که نمی‌دانند در این معاهدات بین‌المللی سایه شوم استکبار در پشت سنگر حمایت از تروریسم قرار دارد.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه هفته دفاع مقدس مقاومت امروز را برای ما به تصویر کشید، ابراز داشت: مقاومت نه برای جنگ نظامی بلکه برای شبیخون فرهنگی و اقتصادی لازم و ضروری است، گاهی مقاومت به نخریدن سکه و دلار و حمایت از کالای ایرانی تعریف می‌شود که باید برای عدم وابستگی به خارج این مقوله‌ها را جدی گرفت.

امینی بابیان اینکه جنگ رسانه با دشمن جدی است، تصریح کرد: در مقابل جنگ رسانه ای دشمن نباید به حرف استکبار گوش داد و آن‌را نقل محافل کنیم، آن‌ها هیچ زمان خیرخواه ما نبودند، دشمن به دنبال گرفتن عزت ملی از ایران است که در این دوران باید بر ضرورت مقاومت بیش از پیش تاکید کنیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از غیرت و عزت ملی است، افزود: شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر نتیجه مقاومت بود و این بزرگترین درسی است که از این دوران می‌توان گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار