امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد:

سران کاخ سفید برای شکستن روح مقاومت ملت ایران هدف‌گذاری کرده‌اند

حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا گفت: برخی سران کاخ سفید در ایام گذشته سخنانی مبنی بر اینکه انقلاب نبایستی به چهل‌سالگی خود برسد عنوان کرده و برای شکست روح مقاومت ملت ایران هدف‌گذاری کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ - 28September 2018

سران کاخ سفید برای شکستن روح مقاومت ملت ایران هدف گذاری کرده اندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «قاسم متقی‌نیا» امام جمعه موقت خرم آباد  ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم‌های عزاداری سیدالشهداء اظهار داشت: امسال بیش از گذشته شاهد حضور همراه با شعور و شور حسینی مردم لرستان در هیات‌های عزاداری بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته آینده شاهد مناسبت‌هایی از قبیل سالروز تخریب حرم امامین عسکریین، حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه به شام و همچنین سالروز شهادت شهدای دفاع مقدس و ترور از جمله فلاحی، نامجو، فکوری، کلاهدوز، جهان‌آرا و هاشمی‌نژاد خواهیم بود.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ضمن محکوم‌ کردن حادثه تروریستی اهواز بیان داشت: اگرچه حادثه تروریستی اهواز ویترین نمایشگر چند عنصر مفلوک خودفروخته بود اما، دنباله‌های این حادثه در کاخ سفید بوده است.

متقی‌نیا تصریح کرد: برخی سران کاخ سفید در ایام گذشته سخنانی مبنی بر اینکه انقلاب نبایستی به چهل‌سالگی خود برسد عنوان کرده و برای شکست روح مقاومت ملت ایران هدف‌گذاری کرده اند.

وی تفرقه‌افکنی در بین قومیت‌ها و مذاهب مختلف ایرانی را نخستین نسخه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود عنوان و تصریح کرد: مسئله اقتصادی و ایجاد جنگ اقتصادی نسخه دیگر دشمن برای نابودی انقلاب است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: دشمن به خیال اینکه نسخه سوری و عراقی کردن ایران دور از دسترس نیست لذا به سراغ خوزستان رفته  و برخی عناصر نفوذی خود در این استان را تحریک نمودند.

متقی‌نیا یادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بیدارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کار بزدلانه و پستی ولو شلیک به یک کودک بی‌گناه می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه عوامل تروریستی اهواز گوشمالی سختی از ایران خواهند خورد، گفت: در روز رژه، نیروهای مسلح در اوج خطر با رشادت و ایثارگری جان‌پناه کودکان و زنان شدند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ضمن انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی دخیل در برگزاری مراسم بزرگداشت شهید الماسیان از شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: متاسفانه این مراسم به‌هیچ‌وجه در شان شهید الماسیان نبود به‌گونه‌ای که حتی جایگاه مناسبی برای شهید برپا نکرده و از بلندگوی دستفروشی استفاده می‌شد.

متقی‌نیا خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد مسوولان سازمان‌هایی که به اسم ایثارگری فعالیت می‌کنند کارهای مهم‌تری داشته که به مسئله بزرگداشت شهیدان نمی‌رسند.

وی با ابراز اینکه بنیاد ایثارگران کمترین ارتباط را با ایثارگر دارد، افزود: شهید مقام خود را دارد اما روسیاهی آن برای افرادی که در برگزاری بزرگداشت کوتاهی کرده و به شهدا مدیونند، می‌ماند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بیان داشت: مسوولانی که در ظاهر مجلس شهید را احترام نمی‌کنند چگونه در عمل مدافع آرمان‌های آنان خواهند بود؟

متقی‌نیا با تاکید براینکه در این جنگ اقتصادی بایستی به فکر حل مشکلات مردم بود، گفت: متاسفانه برخی مسوولان در حال چرت زدن هستند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ، مسوول یک دستگاه نبایستی بخوابد و سیر شود، باید شبانه روز نداشته باشد، مدیری که به فکر ساعت اداری است لایق نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد به بحث گران‌فروشی و تورم در لرستان اشاره و بیان کرد: لرستان در بین  استان های کشور رتبه دوم را از نظر نرخ گران‌فروشی و تورم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار