امام جمعه نکا:

با وجود نیروهای امنیتی هوشیار حادثه اهواز شایسته و زیبنده نظام نبود

امام جمعه نکا با بیان اینکه مجموعه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ما فعال هستند و تاکنون ده‏‌ها عملیات دشمنان را کشف، خنثی و دفع کردند، گفت: حتی به وجود آمدن مواردی از این دست شایسته و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۱۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ - 28September 2018
با وجود نیروهای امنیتی هوشیار حادثه اهواز شایسته و زیبنده نظام نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد باقر محمدی لائینی» امام جمعه نکا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در آغاز سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به هفتم مهر ماه سالروز شهادت پنج فرمانده عالی رتبه دفاع مقدس فلاحی، نامجو، فکوری، کلاهدوز و جهان آرا اشاره کرد و اظهار داشت: هفتم مهر ماه شهید هاشمی نژاد از شهدای استان مازندران نیز به دست عوامل مزدور منافق به شهادت رسید.
 
وی با عنوان اینکه نهم مهر ماه در تقویم، روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین نامگذاری شد، افزود: سیاست نسل کشی یکی از سیاستهای شوم استکبار جهانی است و ما همبستگی خودمان را با مردم و کودکان فلسطینی اعلام می کنیم.
 
امام جمعه نکا حادثه تروریستی اهواز را مایه تالم و تاسف دانست و ضمن محکوم کردن آن، دستگاههای امنیتی و نهادهای اطلاعاتی را به هوشیاری بیشتر دعوت کرد.
 
محمدی لائینی با اظهار اینکه مجموعه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ما فعال هستند و تاکنون دهها حوادث این چنینی دشمنان را کشف، خنثی و دفع کردند، عنوان کرد: حتی به وجود آمدن مواردی از این دست شایسته و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
 
وی در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران در این حماسه تاریخی کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشتند.
 
محمدی لائینی با عنوان اینکه جامعه ای که می خواهد رها و آزاد باشد باید بها بپردازد، ادامه داد: باید برای از بین بردن ظلم قیام کرد، هزینه کرد؛ تا نجنگیم ظالم دفع نمی شود.
 
وی افزود: حادثه تروریست بازیهای اهواز و گرانی ها و فشارهای اقتصادی بخشی از هزینه هاست.
 
این مسئول در ادامه با عنوان اینکه دشمن قصد جنگ با نظام ما را دارد، اظهار کرد: جنگ های اقتصادی و روانی که دشمن به راه انداخته، با هدف از پای در آوردن نظام است و اگر متکی به داخل باشیم با اقتصاد مقاومتی خیلی خوب می توانیم دفع بکنیم.
 
وی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم را در راستای جمله امام(ره) است که فرمودند «منطق اسلام این است که سلطه نباید از غیر بر شما باشد» دانست و افزود: ملت ما نباید تحت سلطه غیر برود؛ ما هم می خواهیم زیر سلطه نرویم.
 
امام جمعه نکا در پایان خطاب به استکبار جهانی، اعلام کرد: ملت ایران با تقدیم صدها هزار شهید، با دفاع مقدس، با دفاع از حرم و با این ایستادگی های جانانه عملا نشان داده که دیگر دوره اربابی شما گذشت؛ این کشور و این ملت متعلق به امام زمان است و هیچگاه ننگ سلطه شما را نخواهد پذیرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها