امیر مختاری:

کشورها و حامیان تروریست‌ها بدانند ما تا پای جان برای دفاع از ولایت ایستاده‌ایم

جانشین ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: کشورها و حامیان تروریست‌ها بدانند ما تا پای جان برای دفاع از ولایت ایستاده‌ایم و با تمام توان و ظرفیت خود، پشتیبان انقلاب و اسلام هستیم.
کد خبر: ۳۱۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ - 28September 2018

کشورها و حامیان تروریست‌ها بدانند ما تا پای جان برای دفاع از ولایت ایستاده‌ایمبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری در آئین پاسداشت حماسه مردم اندیمشک در ششم مهرماه سال 1359 نقش عشایر را در دفاع مقدس ممتاز دانست و اظهار داشت: برخی می‌گویند عشایر در کنار نیروهای نظامی آماده جان فشانی و ایستادگی برای کشور و انقلاب هستند اما این سخن، درست نیست.

وی با اشاره به رشادت‌های عشایر در هشت سال دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی، افزود: در واقع باید گفت که، نیروهای نظامی و قوای مسلح کشور در کنار عشایر، آماده ایستادگی و دفاع از انقلاب و کشور هستند و این موضوع در طول سال‌های اخیر به خوبی ثابت شده است.

جانشین ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور عنوان کرد: به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در منطقه هشدار می‌دهیم از اعمال غیر انسانی خود دست بکشند چرا که در صورت استمرار این اعمال، خون مردم مسلمان به جوش آمده و همین مردم، پاسخی محکم به آن‌ها و حامیان ترور در منطقه می‌دهند.

وی افزود: برخی این روزها از قدرت نظامی اسرائیل سخن به میان می‌آوردند ولی به یک نکته پاسخ نمی‌دهند، رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه چه کرد؟ پاسخ حزب الله به حملات آن‌ها با توجه به محدودیت‌های گسترده چه بود؟ اگرصهیونیست‌ها دیوانگی کرده و قصد تعرض به ایران اسلامی را داشته باشند به صورت هم زمان بیش از، یک هزار موشک به سمت آن‌ها پرتاب و از صحنه تاریخ حذف می‌شوند.

امیر سرتیپ دوم مختاری ادامه داد: کشورها و حامیان تروریست‌ها بدانند ما تا پای جان برای دفاع از ولایت ایستاده‌ایم و با تمام توان و ظرفیت خود، پشتیبان انقلاب و اسلام هستیم چرا که هشت سال دفاع مقدس و این مردم ولایت مدار و انقلابی را در کنار خود داریم و در صورت هر گونه تحرک دشمن، 80 میلیون ایرانی در برابر آن‌ها جان فشانی می‌کنند.

وی با اشاره به رشادت‌های عشایر خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس بیشترین آسیب را از همین عشایر و مردم دید و امروز نیز عشایر برای دفاع از انقلاب و کیان ملی و معنوی ما سد راه دشمن هستند و همانند هشت سال دفاع مقدس آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

جانشین ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به حماسه شش مهر و جسر نادری اندیمشک، بیان کرد: شش مهر و حماسه جسر نادری با مقاومت این مردم و جوانان و عشایر، مانع سقوط استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به تجهیزات و برنامه ریزی ارتش بعث برای پیروزی در نبرد جسر نادری، خاطر نشان کرد: حمله به اندیمشک و جداسازی خوزستان، مهم‌ترین هدف دشمن برای حضور در استان و جسر نادری اندیمشک بود که این منطق و ایده، شکست خورد و ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار و عزت خود قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها