مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

نصب بنر سربازان اسرائیلی توسط شهرداری شیراز نتیجه نفوذ دشمن است

«حمیدرضا گرامی» گفت: دشمن گاه آگاهانه به دشمنی می‌پردازد و گاه با تربیت افراد نفوذی کار خود را ادامه می‌دهد و نمونه آن نصب بنر‌های سربازان اسرائیلی به‌جای سربازان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در شهر شیراز بود.
کد خبر: ۳۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ - 29September 2018

نصب بنر سربازان اسرائیلی توسط شهرداری شیراز نتیجه نفوذ دشمن استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، در مراسم شب شعر دفاع مقدس که با عنوان «امتداد آئینه‌ها» با حضور شاعران برجسته استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن گاه آگاهانه به دشمنی می‌پردازد و گاه با تربیت افراد نفوذی کار خود را ادامه می‌دهد و نمونه آن نصب بنر‌های سربازان اسرائیلی به‌جای سربازان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در شهر شیراز بود و ما باید آگاه‌تر از پیش در به‌کارگیری افراد اهتمام ویژه‌ای کنیم تا دشمن به خیال خام خود به مقصود نرسد.

گرامی افزود: دشمن هر روز با شگرد‌های جدید وارد می‌شود و از خط قرمز‌ها عبور می‌کند، دیروز با حذف عکس شهدا از سطح شهر، گاه با دفاع از بهائیت و گاه با زیر سوال بردن حرکت ارزنده راهیان نور، به دشمنی خود ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: دشمن در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، با تبلیغات گسترده به بیان موفقیت‌های خود می‌پردازد و اذعان می‌دارد که افراد نفوذی در دستگاه‌های ما وارد کرده است؛ لذا همه ما باید همچون دوران شکوهمند دفاع مقدس با حفظ وحدت مواظب نفوذ دشمن باشیم و در روشنگری و بصیرت‌افزایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: دشمن در طول تاریخ و از همان آغاز خلقت، کار خود را آغاز کرده و تا همیشه تاریخ به کار خود ادامه می‌دهد و شما شاعران به‌عنوان داعیه‌داران فرهنگ و هنر، باید هوشمندانه این دشمنی‌ها را با زبان شعر بیان کرده و در بصیرت‌افزایی تلاش کنید.

وی در این مراسم ضمن تکریم شاعران، گفت: انتظار می‌رود بیش از پیش با زبان هنر و شعر دستاورد‌های انقلاب را نشان دهیم تا دشمنی که عرصه‌های مختلف جنگ را بر ما روا می‌دارد را همچون همیشه خوار و زبون کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: پبگیری قضایی از عوامل و مسببین نصب بنر در شیراز توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس صورت خواهد گرفت و این اداره‌کل از دادستان استان فارس و شهر شیراز در خواست دارد که به‌عنوان مدعی‌العموم پیگیر این موضوع باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار