عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایجاد ناامنی در کشور در دستورکار غربی‌هاست/ نیرو‌های مسلح هوشیارانه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرده‌اند

محمدابراهیم رضایی با اشاره به امنیت حاکم در مرز‌ها و در داخل کشور گفت: نظام سلطه می‌خواهد با سیاه‌نمایی به گونه‌ای وانمود کند که ایران فاقد امنیت است.
کد خبر: ۳۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 29September 2018

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در شهر اهواز، مسبب اصلی این اقدام ضد انسانی را دشمنانی همچون آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و امارات عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت کشورمان موضوع مهم، بزرگ و انکار ناپذیری است که غربی‌ها نیز بر آن واقف هستند؛ لذا می‌خواهند با سیاه نمایی به گونه‌ای وانمود کنند که کشور ما فاقد امنیت است.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور ما هستند، افزود: آمریکایی‌ها از کشور‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی کینه دارند، به شدت حمایت کرده و آن‌ها را برای ضربه زدن به کشور ما تحریک می‌کنند که پشتیبانی از آل سعود مصداق بارز آن است. آمریکایی‌ها همین کار را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی انجام دادند و برای نابودی ایران از هیچ تلاشی در حمایت کردن صدام دریغ نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح تصریح کرد: حمله تروریستی معاندین نظام در رژه نیرو‌های مسلح در شهر اهواز حاوی پیامی از سوی دشمنانی بود که توان مشاهده امنیت و قدرت کشور ما را ندارند؛ لذا نیرو‌های مسلح با هوشیاری کامل نسبت به توطئه‌های آنها، پاسخ کوبنده‌ای به اقدام جنایتکارانه شان میدهند.

رضایی همچنین با توجه به جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها و مشکلاتی که برای ملت ما ایجاد کرده‌اند، گفت: در این شرایط حساس که اقتصاد ما در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، بی توجهی برخی مسوولان نسبت به مشکلات معیشتی مردم جایز نیست؛ لذا تمام مسوولان باید تمام وقت خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور صرف کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار