افتتاح خانه مهارت «شهیده طاهره اشرف‌گنجویی» در کرمان

خانه مهارت «شهیده طاهره اشرف گنجویی» با حضور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان در «چترود» افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 29September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم افتتاح خانه مهارت با نام «شهیده طاهره اشرف‌گنجویی» با حضور «محمدمهدی زاهدی» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، «فاطمه سادات حسینی» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در «چترود» برگزار شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: محصول خانه‌های مهارت، اشتغال جوانان و رفع بیکاری خواهد بود و کشور امروز نیاز به مهارت افراد دارد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز با اشاره به مصوبه کارگروه بانوان و خانواده استانداری برای اجرای برنامه‌هایی به اسم شهدای زن استان، گفت: این خانه مهارت نخستین مرکز آموزش مهارتی با نام شهدای زن در استان است که با همکاری سایر دستگاه‌ها، کلیه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه بانوان و خانواده در آن ارائه می‌شود.

افتتاح نخستین مرکز آموزش مهارتی با نام شهدای زن در استان کرمان

وی از راه‌اندازی مشابه این مرکز در پنج نقطه دیگر استان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: باید نقش ارزشمند بانوان در دوران دفاع مقدس و بحران‌های مختلف کشور تبیین شود.

خاطرنشان می‌شود، خانه مهارت «شهیده طاهره‌ اشرف‌گنجویی» چترود در هفت رشته‌ژ پرورش قارچ، تراش سنگ‌های قیمتی، قالی بافی، زعفران کاری، سوخت نگار چوب، کیف دوزی چرم و مشبک، پذیرای افراد جویای کار و علاقه‌مندان مهارت‌آموزی به‌خصوص بانوان منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار