جوکار در گفتگو با دفاع پرس:

عربستان بیت المال مسلمین را خرج داعش می کند/سعودی ها به جای فرافکنی علیه ایران فکری به حال خود کنند

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه در جهان جایگاه قربانیان تروریست با حامیان تروریست تغییر کرده است و حامیان تروریست خود را قربانی این پدیده شوم می دانند و قربانیان بجای حامیان در جهان محکوم می شوند.
کد خبر: ۳۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 15October 2014

عربستان بیت المال مسلمین را خرج داعش می کند/سعودی ها به جای فرافکنی علیه ایران فکری به حال خود کنند

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات ضد ایرانی سعودی ها به خبرنگار پارلمانی دفاع پرس گفت: ملت ایران به این یاوه گویی سعودی ها عادت کردهاند و معتقدند که سعودی ها باید بنشیند و به حال خود فکری کنند.

وی با تأکید بر این مطلب که ملت ایران رژیم اشغالگر قدس را تنها اشغالگر واقعی در منطقه می دانند، افزود: مقامات عربستان سعودی در تلاشند تا بر بحرین حکومت کنند بنابراین مقامات این کشور بجای فرافکنی علیه ایران، فکری به حال خود کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان این مطلب که سعودی ها امروزه زبان آمریکا در منطقه هستند، بیان داشت: به نفع ملت و دولت عربستان نیست که به جای آمریکا در منطقه صحبت کنند.

جوکار خطاب به مقامات عرب منطقه تصریح کرد: دولت های عرب منطقه بدانند که امروز بیداری اسلامی مسیر خود را در منطقه غرب آسیا و دیگر کشورهای جهان ادامه می دهد و مقامات عرب باید بجای سرکوب آزادی خواهان در کشورشان به امت اسلامی بپیوندند تا در آینده نزدیک شرمسارآزادی خواهان و پیروان بیداری اسلامی و افکار عمومی جهان نشوند.

نماینده مردم یزد در ادامه با بیان این مطلب مقامات عربستان سعودی هزینه بیت المال را امروز خرج تروریست ها و تکفیری های داعش می کنند، گفت: اینگونه هزینه کردن به صلاح عربستان نیست و مقامات این کشور بدانند که در آینده این هزینه های آنها علیه خودشان استفاده خواهد شد.

عضو فراکسیون دفاع مقدس مجلس در ادامه اظهار داشت: امروزه در جهان جایگاه قربانیان تروریست با حامیان تروریست تغییر کرده است و حامیان تروریست خود را قربانی این پدیده شوم می دانند و قربانیان بجای حامیان در جهان محکوم می شوند.

وی اظهارات ضد ایرانی سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان را تنها تبلیغات رسانه ای بر شمرد و یادآور شد: خون هایی که امروزه در کشورهای مسلمان ریخته میشود یک روز دامن همه دولمتردان عرب منطقه را خواهد گرفت.

جوکار در خاتمه تأکید کرد: کشورهای منطقه باید با یکدیگر متحد شوند و اجازه ندهند خون مسلمان دیگری توسط گروهک هایی که از سوی انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه حضور یافته اند بر زمین ریخته شود چرا که امروز ملت های منطقه قربانی خوی توسعه گری  کشور استعمارگر شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار