ابطحی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

گرانی نرخ ارز، همتی را به مجلس کشاند

محمدجواد ابطحی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از برگزاری جلسه غیرعلنی فردای صحن مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس کل بانک مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ - 29September 2018

گرانی نرخ ارز همتی را به مجلس کشاندسیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور که وضعیت معیشتی مردم را در شرایط سختی قرار داده است، اظهار داشت: عدم همکاری برخی مسوولان مسبب گرفتاری‌های کنونی جامعه است. مردم در زمان جنگ هم چنین وضعیت بحرانی اقتصاد را تجربه نکرده بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان باید در خصوص بروز و ظهور مشکلات جاری کشور با مردم شفاف سخن بگویند، افزود: اینکه مردم از وضعیت فردای خود بی‌خبر و نگران هستند و کسی هم به آنها توضیحی نمی‌دهد، آنها را بیشتر نگران کرده است.

ابطحی با توجه به اینکه رسیدگی به امور مردم و تلاش برای کم شدن دغدغه‌های  آنها باید جزو برنامه‌های اصلی مجلس باشد، گفت: جلسه غیر علنی فردا با حضور رئیس کل بانک مرکزی به منظور ارائه توضیحات در خصوص افزایش نرخ ارز و بروز مشکلات اقتصادی کشور برگزار می‌شود که امیدواریم خروجی این جلسه دردی از دردهای مردم دوا کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار