سردار کارگر:

مدافعان حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مدافعان حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستند و به گفته رهبر انقلاب، اجر آنان بیش از شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 29September 2018

مدافعان حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در مراسم رونمایی از 130 مستند از شهدای مدافع حرم که در سازمان بسیج صدا و سیما برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدافعان حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری اجر شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس بیشتر است؛ کسانی که صد‌ها کیلومتر دورتر از مرز‌های ما رفتند و از کشور‌های اسلامی دفاع کردند.

وی تصریح کرد: ملت ما باید توجه کند همانطور که آمریکایی‌ها اذعان کردند، داعش برای حمله به جمهوری اسلامی شکل گرفت. در جنگ 33 روزه لبنان، رژیم صهیونیستی با حزب الله درگیر شد و آمریکا به شدت از این رژیم حمایت کرد. وزیر خارجه صهیونیست‌ها اعلام کرده بود که در این جنگ پیروز می‌شویم، سید حسن نصرالله را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گردن می‌زنیم و به ایران می‌رویم؛ اما دیدیم که در این سال‌ها داعش چگونه مردم را گردن زد و نشان داد که تربیت یافته آمریکاست.

سردار کارگر به تاثیر حضور مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: با از خودگذشتی و دفاع جوانان ما، امروز دشمنان از ما واهمه دارند و التماس می‌کنند نیرو‌های ما که به عنوان مستشار در منطقه حضور دارند، از مرزهای سرزمین‌های اشغالی دورتر شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: ایران امروز قدرتمند و با اقتدار است، برای همین فشار‌های زیادی به ما وارد می‌کنند. استکبار که روزی می‌خواست با ما هم مرز شود، امروز ما را خطری برای خود می‌داند و جمهوری اسلامی توانسته است دشمنانش را تا چند صد کیلومتر دورتر از خاک خود شکست دهد.

وی تصریح کرد: رهبری از فعالیت حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلایه کردند و گفتند الان باید آثار ادبی و فیلم‌های تولید شده در این زمینه را به ۱۰۰ برابر افزایش دهیم و این آمار قابل دست یافتن است. ایشان صدا و سیما و سازمان‌های مسوول را مورد خطاب قرار دادند و اعلام کردند آثار تولید شده اثرگذار بوده؛ اما باید با تولیدات بیشتر در عرصه بین‌الملل وارد شویم.

سردار کارگر در ادامه افزود: مقام معظم رهبری اشاره‌ای به فیلم «به وقت شام حاتمی کیا» داشتند و از استقبال مردم کشور‌های عربی از این فیلم گفتند. ایشان عنوان کردند که چرا جنایت‌های آمریکا و فرانسه در زمان جنگ را به مردم دنیا منعکس نمی‌کنید.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: زمانی که جشنواره تولیدات صدا و سیما در شهرکرد برگزار شد من بعد از مراسم به اصفهان رفتم؛ چرا که شهر نجف آباد تقاضای تاسیس موزه دفاع مقدس در این شهر را داشت. سری هم به مزار شهید محسن حججی زدم و مشاهده کردم کاروان‌هایی از کل کشور برای این شهید آمده‌اند. چنین چیزی را فقط در راهیان نور و زیارت حرم، اما راحل داشتیم. مقام معظم رهبری فرمودند: حججی نماینده شهدا بود.

سردار کارگر تصریح کرد: انسان در مقابل شهدا احساس حقارت می‌کند. جوانان امروز از جوانان زمان دفاع مقدس بهترند؛ چرا که با وجود هجمه‌های بی‌شمار دشمنان برای دفاع از حرم جانفشانی کردند.

وی به اطلاع دشمن از ایستادگی جوانان اشاره کرد و بیان داشت: قریب به شش میلیون نفر در سال گذشته به یادمان‌های دفاع مقدس رفتند که اکثرا از جوانان بودند. بسیاری از این شهدا جزو خادمین راهیان نور بودند. تعداد زیادی از جوانان هر ساله به عنوان خادم بدون هیچ چشم‌داشتی در یادمان‌های دفاع مقدس حاضر می‌شوند. امروز راهیان نور در هفت استان در طول سال برقرار است.

سردار کارگر در پایان ضمن تقدیر از صدا و سیما گفت: رئیس واقعی راهیان نور و بنیاد حفظ آثار سیدالشهداست و دیدیم که چگونه آمار یک میلیون نفری راهیان نور به شش میلیون نفر رسید. مقام معظم رهبری در دیدار چند شب گذشته خود با پیشکسوتان دفاع مقدس گفتند که اگر کسی گوش شنوا داشته باشد پیام شهدا را دریافت می‌کند، شهدا می‌گفتند که نه خوف و نه حزن داشته باشید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار