علی عسگری در مراسم رونمایی از 130 مستند شهدای مدافع حرم:

مردم فتنه دشمن در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و عملیات روانی را می‌شناسند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی در کنار جنگ اقتصادی است که مردم این فتنه را می‌شناسند.
کد خبر: ۳۱۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 29September 2018

مردم فتنه دشمن در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و عملیات روانی را می‌شناسندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم رونمایی از 130 مستند بلند و نیمه بلند شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز (شنبه هفتم مهرماه) در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم میهمان اصلی آن بودند دکتر عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

علی عسگری از تولید چند سریال فاخر و مستند با موضوع شهدا در آینده ی نزدیک خبر داد و اظهار داشت: مدافعان حرم از متعالی ترین و ارزشمندترین شهدای کشور ما هستند. این شهدا تفاوت هایی با سایر شهدا دارند. در زمان جنگ تحمیلی فضای حاکم بر کشور فضایی خاص بود، مدافعان حرم زمانی به جبهه ها رفتند که حتی نمی توانستیم اسمی از آنان ببریم و مراسمی برایشان بگیریم. اینها بی نام و نشان رفتند. اکثر مدافعان حرم از جوانان هستند و عشق به خانواده و فرزند دارند آن ها همه تعلقات خود را کنار گذاشتند و برای دفاع از حرم و کشور در جبهه حاضر شدند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان و تشکیل مثلث شوم آمریکایی، اسرائیلی و وهابیت، گفت: دشمنان خواستند کشور ما را محدود کرده و ضربه بزنند. طرحی ریختند که بر عراق و شامات مسلط شوند و این جریان دولت اسلامی عراق و شام را برای تسلط بر منطقه طراحی کردند. اگر شجاعت شهیدان نبود ممکن بود این اتفاق بیوفتد و نظام سلطه بر عراق و شام حاکم شود که اگر اینطور می شد باید با تروریست ها در تهران می جنگیدیم.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان داشت: با کمک رزمندگان مدافع حرم و شهدا دشمنان مهار شده و به زمین خوردند و امروز دست و پا می زنند که خود را حفظ کنند. ته مانده های آنان را در اهواز دیدیم که در صدد ضربه زدن به ما بودند.

وی تصریح کرد: بروز قدرت ایران در عرصه بین الملل باعث نگرانی آمریکا شد. دشمنان ما امروز از اینکه ایران در پشت مرزهای اسرائیل حضور دارد می ترسد.

علی عسگری به جنگ رسانه ای و عملیات روانی در کنار جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران امروز باید هوشیار و دقیق باشد. می بینیم که در این جنگ شبکه های شیطانی بی بی س، من و تو و صدای آمریکا می گویند مردم زیاد خرید کنند. مردم فتنه دشمن را می شناسند، می دانند در جنگ ارزی طرف دیگر داعش است. نتانیاهو در سخنرانی اخیر خود گفته است که می خواهیم با فشار اقتصادی مردم رو به روی حاکمیت بایستند. این مردم ما هستند که جهان را از لوث وجود صهیونیست ها پاک خواهند کرد.

وی به درک و بصیرت بالای اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: دولتمردان نباید بگذارند در کشور التهاب اقتصادی ایجاد شود و آتش حاشیه بازار را بخوابانند و جلوی لطمه و آزار را بگیرند. اقتصادیون ما باید در مقابل این جنگ اقتصادی بایستند.

رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به ترامپ گفت: ترامپ حق ندارد در مورد مسوولان ما صحبتی بکند. دیدید در جنگی که شما علیه ما تحمیل کردید میلیون ها نفر جانفشانی کردند امروز نیز اگر مقام معظم رهبری فرمان بدهد پیش از دوران دفاع مقدس جوانان ما برای فداکاری در راه اسلام و ایران به میدان خواهند آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها